Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er DET så annerledes enn at vi ikke tror på noen av de overnevnte ELLER den abrahamske gud?

Det er veldig mye man blir straffet for her i verden fordi man ikke gjør noe. Kristne føler det sikkert på samme måten som deg. De føler at ateistene må være sterke i overbevisningen sin, og ønsker samtidig at de ikke skal bli forfulgt for troen sin.

 

Jeg er forresten ateist, hvis du følte det var viktig å få frem.

 

R u b crying nao?

Nei, men jeg synes det er litt unødvendig.

 

Drugis svarte ikke på min xbox live date invite :(

Jeg har svart nå. ;)

Lenke til kommentar
Å påstå at ateisme er en "tro/overbevisning" er som å si at man "tror" på vitenskapen ...

Nettopp. Jeg tror sola står opp i morgen. Det er en tro, men fremdeles langt fra en religion.

Neineinei. Ikke noe nettopp. Du TROR ikke at solen står opp i morgen, du kan, med aller største sannsynlighet si at den gjør det, for det er slik jordens dreining pleier å fungere.
Lenke til kommentar

Men hvis sola ikke har stått opp ennå, kan jeg ikke VITE, altså TROR jeg.

 

Og du har forresten helt rett Vaine. Sola må gå ned først, noe som ikke skjer med det første :D

 

Edit: Mokko her i Nord-Norge (i alle fall nord for polarsirkelen går sola aldri ned om sommeren. Det er lyst hele døgnet. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at gud ikke finnes, jeg vet at gud ikke finnes. På samme måte som jeg vet at julenissen ikke finnes, og at genseren jeg har på meg er svart.

Og ikke kom med 'det kan du umulig vite', for det kan sies om alt her i verden.

 

It's a figure of speech.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...