Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 DET er åpent for diskusjon. Gjetter på at du ikke lærer så mye rett før ferien heller. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Noen som har merket att vi er på side NR.1600? Edit: FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU Endret 8. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Eneste er vel at du ikke kan spise med det første. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du fjærnet nerven i tanna Atsjonas? Hvordan gikk det til? :o Sånn rotfylling er Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Men det er vel pga bedøvelsen at han ikke kan spise. Edit: Da lærte jeg det også. Hørtes forferdelig vondt ut. Glad jeg aldri har trengt rotfylling. Endret 8. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med i Amerika, der ateister ikke bare blir kalt økenavn, men fryst ute av samfunnet? Ja, hva med det? De må være sterke i overbevisningen sin om at det ikke finnes noen Gud. De klarer sikkert å skaffe seg jobb, og ha et sosialt liv selv om de er ateister. Bu-fuckings-hu, noen er umodne og plager deg for at du er kristen. Det plager ikke meg direkte at kristne blir hånet, men det er da mulig å be om at folk respekterer hverandre og oppfører seg skikkelig likevel. Du får deg i hvert fall en jobb og et sosialliv uten å måtte lyve om livssynet ditt, samme hva det er. Det er sikkert veldig lokalt avhengig i hvor stor grad religiøs overbevisning styrer sammfunnet så mye som du påstår. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Men det er vel pga bedøvelsen at han ikke kan spise. Er mest det at rotfyllingen må stivne. Man har laget et svært hull i tannen som må fylles igjen. Hoff, fælt å kjenne på hullet med tungen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du trenger å lese deg litt opp på annet enn hva norske medier har å tilby om emnet. New York (egentlig store deler av New England), Washington, California (som skal være den mest liberale staten), Florida, Texas, Oklahoma, New Jersey, Carolina, hele pakken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Har enda ikke møtt en ateist som ikke respekterer kristne (bortsett fra på dette forumet i alle fall) tror jeg, bortsett fra noen svært få i alle fall. Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mon tro hvor mange diskusjoner som det her som kunne vært unngått, hvor mange menneskeliv som kunne blitt spart, og hvor mye mer oppegående hele verden hadde vært, om religion aldri ville blitt oppfunnet/tenkt opp. Religion er menneskets største synd. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er mest det at rotfyllingen må stivne. Man har laget et svært hull i tannen som må fylles igjen.Hoff, fælt å kjenne på hullet med tungen. Fikk ikke du fylling da? Da burde det vel ikke være noe hull hvis jeg ikke tar jeg helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Game vi snakker om? Japp! Har du fjærnet nerven i tanna Atsjonas? Hvordan gikk det til? :o Nerven i tanna har vært halvdød i rundt et halvannet år, og det har resultert at jeg har fått peerioder med helt ekstremt tannpine. Det var en måte å si ifra at det var noe galt med tanna. Dummere måte å si ifra har jeg ikke ært borte i. Så du tannlegen gjorde, var å borre langt ned inn i tanna, til der nervene ligger (om ikke helt ned til tannkjøttet), så stakk hun et par nåler inn for å lokalisere dem, noe som var helt sinnsykt ubehagelig, og deretter fjerne dem på ettellerannet hvis. Det var helt jævlig, og attpåtil var det ei gammal sur dame som luktet vondt og holdt på UTEN handsker! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har respekt for kristne. Bare ikke for troen deres. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Er mest det at rotfyllingen må stivne. Man har laget et svært hull i tannen som må fylles igjen.Hoff, fælt å kjenne på hullet med tungen. Fikk ikke du fylling da? Da burde det vel ikke være noe hull hvis jeg ikke tar jeg helt feil. Joda, det gjorde eg, men kjente det mens eg satt der mens tannlegen måtte ta en tlf. Ekkelt Endret 8. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så mange ganger som temaet har vært oppe burde egentlig det opprettes en egen religion tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå