Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med i Amerika, der ateister ikke bare blir kalt økenavn, men fryst ute av samfunnet?

Ja, hva med det? De må være sterke i overbevisningen sin om at det ikke finnes noen Gud. De klarer sikkert å skaffe seg jobb, og ha et sosialt liv selv om de er ateister.

 

Bu-fuckings-hu, noen er umodne og plager deg for at du er kristen.

Det plager ikke meg direkte at kristne blir hånet, men det er da mulig å be om at folk respekterer hverandre og oppfører seg skikkelig likevel.

 

Du får deg i hvert fall en jobb og et sosialliv uten å måtte lyve om livssynet ditt, samme hva det er.

Det er sikkert veldig lokalt avhengig i hvor stor grad religiøs overbevisning styrer sammfunnet så mye som du påstår.

Lenke til kommentar

Mon tro hvor mange diskusjoner som det her som kunne vært unngått, hvor mange menneskeliv som kunne blitt spart, og hvor mye mer oppegående hele verden hadde vært, om religion aldri ville blitt oppfunnet/tenkt opp.

 

Religion er menneskets største synd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
The Game vi snakker om?

Japp!

 

Har du fjærnet nerven i tanna Atsjonas? Hvordan gikk det til? :o

 

Nerven i tanna har vært halvdød i rundt et halvannet år, og det har resultert at jeg har fått peerioder med helt ekstremt tannpine. Det var en måte å si ifra at det var noe galt med tanna. Dummere måte å si ifra har jeg ikke ært borte i. Så du tannlegen gjorde, var å borre langt ned inn i tanna, til der nervene ligger (om ikke helt ned til tannkjøttet), så stakk hun et par nåler inn for å lokalisere dem, noe som var helt sinnsykt ubehagelig, og deretter fjerne dem på ettellerannet hvis. Det var helt jævlig, og attpåtil var det ei gammal sur dame som luktet vondt og holdt på UTEN handsker!

Lenke til kommentar
Er mest det at rotfyllingen må stivne. Man har laget et svært hull i tannen som må fylles igjen.

Hoff, fælt å kjenne på hullet med tungen.

Fikk ikke du fylling da? Da burde det vel ikke være noe hull hvis jeg ikke tar jeg helt feil.

 

Joda, det gjorde eg, men kjente det mens eg satt der mens tannlegen måtte ta en tlf. Ekkelt :p

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...