Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg kan fastslå at det ikke finnes noe som ligner på en altelskende og varmhjrtig gud, slik som bibelen så flittig beskriver.
Det er da ikke den guden bibelen beskriver? Guden som står beskrevet i grunnlaget for alle de abrahamske religionene i dag er ondskapsfull, hatefull, rasistisk og en barnemorder av dimensjoner, i tillegg til å være forferdelig arrogant og selvgod. Det er ikke en altelskende noenting.
Jeg ville ikke kalle det fint at jeg nesten hver dag maa høre paa folk som roper etter meg og kaller meg for en kristen faen. Det er ikke saa hyggelig, synes jeg.
Det finnes en løsning på det.

Skjul
Ateisme.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Istedenfor å konvertere til ateisme, hadde det vært en bedre løsning hvis folk ble så modne at man lot være å gi religiøse mennesker økenavn.
Hva med i Amerika, der ateister ikke bare blir kalt økenavn, men fryst ute av samfunnet? Bu-fuckings-hu, noen er umodne og plager deg for at du er kristen. VÆR STERK I TROEN DIN OG SLUTT Å KLAGE, DA. Du får deg i hvert fall en jobb og et sosialliv uten å måtte lyve om livssynet ditt, samme hva det er.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det noen her som har rotfylt? Skal nemlig fylle opp en tann med fyll imorgen kl 9, og lurer på om jeg får smerter senere / grunn til å ikke dra på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men nerven i tanna er dratt ut, så jeg får ikke vondt. Kjente ikke så mye forrige gang da nervene ble dratt ut, og nåer ble stukket langt inn. Det værste var den lilla maska jeg hadde foran munn som samlet all spyttet og ødela pusteingen min. Det var fælt det.

Lenke til kommentar
Jeg kan fastslå at det ikke finnes noe som ligner på en altelskende og varmhjrtig gud, slik som bibelen så flittig beskriver.
Det er da ikke den guden bibelen beskriver? Guden som står beskrevet i grunnlaget for alle de abrahamske religionene i dag er ondskapsfull, hatefull, rasistisk og en barnemorder av dimensjoner, i tillegg til å være forferdelig arrogant og selvgod. Det er ikke en altelskende noenting.

My point exactly (kind of).

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Er det noen her som har rotfylt? Skal nemlig fylle opp en tann med fyll imorgen kl 9, og lurer på om jeg får smerter senere / grunn til å ikke dra på skolen.

Jeg har hatt det for noen måneder siden. Eneste onde var egentlig når eg skulle ta bedøvelsen første gangen. Tenkte jo ikke over at å ta sprøyte der jeg har betennelse gjør sinnsykt ondt. Men etter det har jeg ikke kjent noe. Tannen er død så å si.

Lenke til kommentar

Du ække sur Eplefe??!

 

Tror du skal kunne klare det helt greit på skolen, selv om kjeften kjennes litt rar ut i førsten. Men det merker du jo når du er ferdig, det blir i alle fall ikke noe værre etter det. BTW, jeg har fått bedøvelse "i det siste", så brukes det ikke akkurat sprøyte. Gjør ikke særlig vondt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...