- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg skal slutte å skrive engelsk i skjul når This Is Vegas kommer ut, 3.mars Skjul I'm gonna stop writing english in hidden when This Is Vegas releases, 3 march Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjett hva jeg fikk av pappa i dag: Aiaiai, nå skal det skytes Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 all due respect... Dexter inneholder minimalt av intelligent action. Det er bare et resultat av en bransje som er gått til hundene, som nå prøver å ta over seere verden over og det klarer de fordi folk er så utsultet på noe som er litt dypere enn The Hills det der var ikke mye respekt. ah... skrev jeg respekt? I tilfelle så skrev jeg feil! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Start med tullingene som skriver engelsk i skjul-tagger (JOKE JOKE JOKE) Skjul Gjett hva jeg fikk av pappa i dag: Aiaiai, nå skal det skytes Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjett hva jeg fikk av pappa i dag: Aiaiai, nå skal det skytes Softgun? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjett hva jeg fikk av pappa i dag: Aiaiai, nå skal det skytes Softgun? Da real deal. Glock 17 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva faen skal du med den? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hva faen skal du med den? Skyte... blinker. Endret 26. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hva faen skal du med den? Hørt om bad guys før? Det er sånne man skyter ned i Uncharted Skjul Heard about bad guys before? That's the kinda people we shoot in Uncharted Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er faren din tilfeldigvis også broren din eller noe slikt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ... Og bygdas lensmann? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er faren din tilfeldigvis også broren din eller noe slikt? Det er vel han som eier pistolen. Jeg bare skyter med den når han ser på noen sjeldne ganger. Lakus: Jeg bor i Trondheim. Endret 26. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Flott at du skaffet deg pistol! Men hvis du skal håndheve loven med den, da trenger du nok også en hijab. Eller nei, Storberget droppet den ideen og sykemeldte seg. Jaja, kos deg med glocken din, bare husk at selvom jeg vant diskusjonen over Eplefe, må du ikke avfyre skremmeskudd av den grunn! Desverre finnes det mennesker med skole her. Natta GDF! (Nye kallenavnet på forumet!=Gamernes disusjons forum! Genialt. Jeg er jo genial da, no offence ;D) (JOKE JOKE JOKE!!!! ) Sov godt alle sammen. La meg si som min 12 år gamle lillesøster så fint sender ut meldinger til alle hun kjenner: "Koz og klemzz" Til Eplefe: Ingen sure miner! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er faren din tilfeldigvis også broren din eller noe slikt? Og moren er også onkelen.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ah... skrev jeg respekt? I tilfelle så skrev jeg feil!Jeg vet, pus. Jeg synes og at Dexter er lite intelligent, så jeg er behind you (nå setter jeg denne parantesen for å unngå et "under meg"-pun fra din side). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og noen her i tråden skrøt for ikke så lenge siden om hva pappa hadde med hjem... Had to take it for a spin now didn't you? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og noen her i tråden skrøt for ikke så lenge siden om hva pappa hadde med hjem... Had to take it for a spin now didn't you? Beklager, jeg sliter med kronisk dumstokksyndrom som betyr at jeg skjønner veldig lite over internett. Så var det innlegget ditt til meg? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sove fra kl tre til 9 er kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har iallefall planer om å sove fra nå til kl 7, så god natt folkens. Skjul ˙suǝʞloɟ ʇʇɐu poƃ ås '7 lʞ lıʇ åu ɐɹɟ ǝʌos å ɯo ɹǝuɐld llɐɟǝllɐı ɹɐɥ ƃǝɾ Skjul Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og noen her i tråden skrøt for ikke så lenge siden om hva pappa hadde med hjem... Had to take it for a spin now didn't you? 1. trykk f11// 2. sett deg i posisjon så det ser ut som du ber // 3. gjør det foran faren din 1. Press f11 // 2. Sit back in position so it looks like you are praying // 3. Do it in front of your dad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå