Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sorry, men gud eksisterer ikke :)
Det kan du strengt tatt ikke fastslå.

Derimot vil jeg si at jeg tror like mye på Gud (som i den abrahamske gud) som jeg gjør på tannfeen.

Best å være på den sikre siden og trekke alle løse tenner og legge dem under dyna da eller :p ?

 

Laland: Jeg disser ikke DS, DS er awesome. Jeg disser DSi. Med sitt kule navn med en liten i for "jeg" istedenfor stor i.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pokémon ruler, men jeg venter forstatt paa en remake av Yellow.

 

Plutselig fungerer ikke ae, ø eller å. Noen som vet hvordan jeg fikser det_

 

Sikkert trykket inn en secret hotkey for å endre språket på tastaturet, sjekk language settings på control panel. /engelsk.

Lenke til kommentar

Jooda, jeg har et par liggende her, faktisk, heheheh. Neida, aner ikke hvor de har blitt av. Måtte trekke et par tenner fordi jeg hadde for liten plass til alle sammen. Hadde jeg ikke gjort det ville hjørnetennene stått rett ut.

 

ebay ftw.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Synes det er litt lite trolig at folk roper etter deg hver dag og kaller deg en kristen faen. Hvem er det som gjør det? Kan jo hende de som sier det bare leter etter et ord å bruke, og bruker "kristen faen", uten å tenke så mye over det.

 

Men likevel, ikke digg med folk som gjør slikt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kalle det fint at jeg nesten hver dag maa høre paa folk som roper etter meg og kaller meg for en kristen faen. Det er ikke saa hyggelig, synes jeg.

Da er vi enige. Jeg har ikke noe imot at andre har sine egne overbevisninger, men jeg har noe imot det når de prøver å svare for vitenskap eller å dømme andre utifra hva deres gud sier til dem. Hva med alle de andre tusenvis av gudene som har vært før, og som vil komme etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...