Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Sorry, men gud eksisterer ikke Det kan du strengt tatt ikke fastslå.Derimot vil jeg si at jeg tror like mye på Gud (som i den abrahamske gud) som jeg gjør på tannfeen. Best å være på den sikre siden og trekke alle løse tenner og legge dem under dyna da eller ? Laland: Jeg disser ikke DS, DS er awesome. Jeg disser DSi. Med sitt kule navn med en liten i for "jeg" istedenfor stor i. Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du med sikkerhet kunne fastslå det, hadde fire av de fem store verdensreligionene i dag ikke hatt noen tilhengere. Det er det som er problemet med religion: Folk tror det de selv vil. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pappa var tannfeen da jeg var liten. Men nå er det ingen som vil betale for tennene mine lenger. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 AAAAAAAAAAAARGH! Jeg leter etter en White Stripe country sang, som ikke er Little Ghost, noen som har noen ide om hva sangen heter? Det er såre enkelt å finne frem sanger med itunes store Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pokémon ruler, men jeg venter forstatt paa en remake av Yellow. Plutselig fungerer ikke ae, ø eller å. Noen som vet hvordan jeg fikser det_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pappa var tannfeen da jeg var liten. Men nå er det ingen som vil betale for tennene mine lenger. Joda, du får nok noen kroner for dem på eBay skal du se. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du prøvd å selge dem da? Jeg håper for din skyld at du ikke mister tenner fremdeles. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du med sikkerhet kunne fastslå det, hadde fire av de fem store verdensreligionene i dag ikke hatt noen tilhengere. Det er det som er problemet med religion: Folk tror det de selv vil. Det er det som er fint med mennesket, de tror hva de selv vil. Du ogsaa. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pokémon ruler, men jeg venter forstatt paa en remake av Yellow. Plutselig fungerer ikke ae, ø eller å. Noen som vet hvordan jeg fikser det_ Sikkert trykket inn en secret hotkey for å endre språket på tastaturet, sjekk language settings på control panel. /engelsk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er det som er fint med mennesket, de tror hva de selv vil. Du ogsaa. Vil ikke kalle det fint når alle løper rundt å kaller hverandre løgnere, dreper hverandre og fordriver hverandre ut av landeområder pgs troen sin. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er det som er fint med mennesket, de tror hva de selv vil. Du ogsaa. Vil ikke kalle det fint når alle løper rundt å kaller hverandre løgnere, dreper hverandre og fordriver hverandre ut av landeområder pgs troen sin. Amen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jooda, jeg har et par liggende her, faktisk, heheheh. Neida, aner ikke hvor de har blitt av. Måtte trekke et par tenner fordi jeg hadde for liten plass til alle sammen. Hadde jeg ikke gjort det ville hjørnetennene stått rett ut. ebay ftw. Endret 8. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er det som er fint med mennesket, de tror hva de selv vil. Du ogsaa. Godt sagt (mener selvsagt skrevet). Edit: Det var vel visdomstenner det? Endret 8. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville ikke kalle det fint at jeg nesten hver dag maa høre paa folk som roper etter meg og kaller meg for en kristen faen. Det er ikke saa hyggelig, synes jeg. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Rider: Niks, de opererte jeg ut. Så de ble knust i tusen biter. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 God sang å ende dagen med http://open.spotify.com/track/4FEUYR2mcb15i3ar9dTxo7 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Synes det er litt lite trolig at folk roper etter deg hver dag og kaller deg en kristen faen. Hvem er det som gjør det? Kan jo hende de som sier det bare leter etter et ord å bruke, og bruker "kristen faen", uten å tenke så mye over det. Men likevel, ikke digg med folk som gjør slikt. Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville ikke kalle det fint at jeg nesten hver dag maa høre paa folk som roper etter meg og kaller meg for en kristen faen. Det er ikke saa hyggelig, synes jeg. Da er vi enige. Jeg har ikke noe imot at andre har sine egne overbevisninger, men jeg har noe imot det når de prøver å svare for vitenskap eller å dømme andre utifra hva deres gud sier til dem. Hva med alle de andre tusenvis av gudene som har vært før, og som vil komme etter? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Rider: Niks, de opererte jeg ut. Så de ble knust i tusen biter. :o Men hva med visdommen din da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han er jo blitt en FBI agent så noe må da være igjen ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå