Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snorre er deres gud og jeg er hans budbringer.

Det skjedde i de dager, når et forum sto falleferdig og spammet ned at en bruker reiste seg fra massen. Han var irritert; rapporterte som gal.

Krefter vi ikke kjenner til la merke til dette.

 

Disse kreftene ble imponerte over denne brukeren, han rapporterte alt som var i strid med retningslinjene og sendte PM'er når han var i tvil. De forumansvarlige skjønte at her hadde de en spesiell bruker.

De sendte en PM med klare intensjoner; et ønske om å ha denne brukeren i sin egen rang. En forumansvarlig. En moderator, kalte de det. Brukeren ble en moderator og trengte ikke lenger rapport-funksjonen eller å rådføre seg med noen. Han hadde autoriteten selv.

Aldri en gang etter det lå det en rapport i rapportsenteret i mer en to minutter, og brukere som etter gjentatte brudd på retningslinjene fortsatt ikke hadde lært ble låst ute fra dette paradis av et nettforum. Brukeren, moderatoren, ble elsket av alle. Brukere og forumansvarlige i samme grad. Moderatoren hadde noe å si, og sendte bud på en til å formidle budskapet sitt. Her kommer jeg inn i bildet.

 

Snorre reddet internett og jeg skal fortelle det videre; hør på meg og lovpris Snorre!

Lenke til kommentar
Han som reddet frumet fra og kollapse i sin egen uvitenhet om lokal topografi i midt troms og bzflag.

Hva! Her er ingen uvitenhet om lokal topografi i midt-Troms.

 

oh vi har en tromsø mann her. vel nå snakker vi LOKAL topografi og MIDT troms. og evry one last ned bz flag nå! beste gratis spillet menneskeheten har sett o.O

Lenke til kommentar

Jeg liker populariteten som har steget til idiotisk dritt pakket inn i blendende hvitt og runde kanter som blir lett oppripet, og som inneholder mulighet for å kun laste ned drittprogramvare som virker innstilt på å senke IQen til den heldige kjøper.

 

Snakker selvfølgelig om

Skjul

nintendo-dsi.jpg

But srzly, I sense a pattern. Og jeg liker ikke å bli tredd over hodet at noe er bra.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...