lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med skribentene og TSP? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei nei nei. TST er en av de konkurrende Gudene. Han preker ordet om spill som kultur. Jeg fokuserer derimot på deres totale underkastelse. En forskjell der. Og hvis dere slutter å tro på meg (eventuelt ikke begynner) så havner dere på et grusomt sted. Tro på meg! :unsure: Pwitty pwease? wat Mener du at Laland er djevelen og at vi havner i høyet hans hvis vi ikke tror på deg!? :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 skal vi lage en egen religion her, og så rekruttere hele norges befolkning, så kan kristne, jøder og muslimer gå å rævpule hverandre? Nei, det er farlig. Om noen hundre år blir det en seriøs religion. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) TSP er ikke en Gud i tradisjonell forstand, men heller et spirituelt vesen med utrolig krefter. Skribentene er disiplene til Froholdt, og Froholdt er messiasen til TST. @ Benny: Nei nei. Laland er min Messias. Det er TST dere ikke må tro på. Han kan villede dere. Han kan få dere til å tro at spill faktisk er kultur. Kun den totale underkastelse under meg kan redde dere! For all del. Ikke la dere villede. Endret 8. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Altså. Alvorlig snakket. Hvorfor slikker dere Laland så brutalt i brunauget? Greit at han har grønt nick og sånn, men han kommer ikke til å være snillere om dere bryter reglene bare fordi dere kysser ræv seriøst i denne tråden. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) @lolidude: det kan jeg faktisk tro på Endret 8. juni 2009 av magne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå fikk jeg lyst til å si "Hva er det som er så galt med religion", men jeg har sett det som skjer, så jeg lar være. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Altså. Alvorlig snakket. Hvorfor slikker dere Laland så brutalt i brunauget? Greit at han har grønt nick og sånn, men han kommer ikke til å være snillere om dere bryter reglene bare fordi dere kysser ræv seriøst i denne tråden. Hva ER det du snakker om? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er tilfellet håper jeg på en plass i de hellige skriftene. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 whoa! jeg hører på Elvis :D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Altså. Alvorlig snakket. Hvorfor slikker dere Laland så brutalt i brunauget? Greit at han har grønt nick og sånn, men han kommer ikke til å være snillere om dere bryter reglene bare fordi dere kysser ræv seriøst i denne tråden. Det lureste er nok å la være å bryte retningslinjene, så slipper man både smisking og moderering. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Altså. Alvorlig snakket. Hvorfor slikker dere Laland så brutalt i brunauget? Greit at han har grønt nick og sånn, men han kommer ikke til å være snillere om dere bryter reglene bare fordi dere kysser ræv seriøst i denne tråden. :o Blasfemy! You will be struck down by the hand of your GOD. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 alle som kysser ræv blir automatisk disrespected! dere kommer sikkert til å ønske at jeg brenner i helvete etter dette, men jeg poster en link til APPLE.COM! :o Clikcy to see! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Elsker dette bildet ^^ alle som kysser ræv blir automatisk disrespected! dere kommer sikkert til å ønske at jeg brenner i helvete etter dette, men jeg poster en link til APPLE.COM! :o Clikcy to see! APPLE IN MAH SO1?! Du kan forlate denne tråden, NU! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 No disrespect to the almighty forumgod that is laland, err messias (insert dramatic effect here) http://open.spotify.com/track/0wf11NumAcRRqADlCUBDpU (/traumatic effect), jeg er litt enig med eplefe^^ Folk har kanskje litt lite å snakke om- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Apple fortjener mer å være her i denne tråden enn det diverse jallaguder gjør. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har allerede copyright op evangeliet om backstabber. Han som reddet frumet fra og kollapse i sin egen uvitenhet om lokal topografi i midt troms og bzflag. Så ikke prøv dere, kan få kjøpe hele boka for en brukt iphone Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg akter herved å infisere hele SO1 med APPLE og MAC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå