Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han vet alle egentlig er litt ukomfortable med emnet, så han endrer temaet drastisk. Sålangt har det fungert bra! ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jøss, Laland. Pleide du å stå i mellom mobberne og mobbeofrene og få juling da du var yngre? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hva er ditt mening av at moren din har besøk av en barndomsvenninne, siden du bringer det opp? Laland er moderatorgud her. Alle andre steder er han en helt annen person O_o Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jøss, Laland. Pleide du å stå i mellom mobberne og mobbeofrene og få juling da du var yngre? Nei, det gjorde jeg ikke. Laland er moderatorgud her. Alle andre steder er han en helt annen person O_o To utsagn, to rette. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han vet alle egentlig er litt ukomfortable med emnet, så han endrer temaet drastisk. Sålangt har det fungert bra! ^^ Vi sier det. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 skal vedde på at mora mi er bedre enn deres! så det så! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Feil. Laland er kun en messias. En budbringer av mine gudommelige ord. For det er jeg som er herren på innlegg.no. Bare for å klarne litt opp altså. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 skal vedde på at mora mi er bedre enn deres! så det så! Jeg vet hun er det Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Laland er moderatorgud her. Nei, sier du det? Her har vi 10 grunner til at Laland er en moderatorgud: 1. Laland er Gud. 2. Laland er kul. 3. Laland er moderator. 4. Laland vil ha L4D. 5. Laland har X360. 6. Laland har et kult etternavn. 7. Laland er bonde. 8. Laland er over alt. 9. Laland har en kul avatar. 10. Laland har stil. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) skal vedde på at mora mi er bedre enn deres! så det så! Hehe den kom litt ut av intet. Men skal holde meg for god til å kommentere vidre på det. Endret 8. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva driver dere med? Jeg leser deres ukomfortable inlegg ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Haha, nice one RoR. Feil. Laland er kun en messias. En budbringer av mine gudommelige ord. For det er jeg som er herren på innlegg.no. Bare for å klarne litt opp altså. Laland vet sin plass alright Trodde dog dere var en del av en større gud, TSTs høyre og venstre hånd O_o Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Laland er moderatorgud her. Nei, sier du det? Her har vi 10 grunner til at Laland er en moderatorgud: 1. Laland er Gud. 2. Laland er kul. 3. Laland er moderator. 4. Laland vil ha L4D. 5. Laland har X360. 6. Laland har et kult etternavn. 7. Laland er bonde. 8. Laland er over alt. 9. Laland har en kul avatar. 10. Laland har stil. Vel, du har i hvertfall en rett Endret 8. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 whoa111 kan vanlige brukere lage regler her nå da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Trengte ikke se på brukernavnet for å vite hvem som skrev den posten (den over magne sin)^^ Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 @lolidude: You are now officially following me on twitter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Må bare lese en side til... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) RT: @Magne @lolidude: You are now officially following me on twitter Endret 8. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei nei nei. TST er en av de konkurrende Gudene. Han preker ordet om spill som kultur. Jeg fokuserer derimot på deres totale underkastelse. En forskjell der. Og hvis dere slutter å tro på meg (eventuelt ikke begynner) så havner dere på et grusomt sted. Tro på meg! :unsure: Pwitty pwease? Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 skal vi lage en egen religion her, og så rekruttere hele norges befolkning, så kan kristne, jøder og muslimer gå å rævpule hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå