Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Når jeg har overklokka (det utrolig dårlige) skjermkortet med programvaren som man kan skaffe fra nvidia, så har det hendt en sjelden gang at jeg har fått artifacts på skjermen etter en viss stund. Er det et tegn på at jeg er i ferd med å ødelegge kortet ? Haha, det er bra at han står får det han har sagt før da Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) @Ehtram: Da får vi vel sett deg og søsteren din på TV snart, da? Endret 8. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) PR, PR, PR. Det er jo ikke akkurat PR når ingen andre vet om det. I alle fall ikke god PR. Endret 8. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Grunnen til at de fleste ikke liker Rybak er vel at avisene har han på forsiden annenhver dag... Og det var en stund umulig å unngå å høre et kort klipp av sangen ett eller annet sted. Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) nei det var kult EDIT: kom litt seint Endret 8. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi snakker jo om det her. Det sprer seg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Liker Rybak jeg, kanskje en smule lei Fairytale, men han er jo en utrolig kul fyr. Der må jeg si meg fryktelig enig. Ganske lei ''Fairytaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeee'' nå, men han er en dritkul fyr. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi snakker jo om det her. Det sprer seg. *Hode eksploderer* Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det var utrolig hyggelig gjort av ham, syns jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det synes jeg også, søsteren min kommer sikkert til å leve på dette lenge (hun er helt besatt av han). Endret 8. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva annet kan man vente av fyren som ba folk om å møte opp på flyplassen for å ta imot ham, og så blir overasket over at annkomsthallen er fyllt til randen av folk. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Game vi snakker om?FAEN. Jeg tapte! >_< Og. Uhm. Monsieur Rybak er jo en ufattelig hyggelig gutunge. n_n Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Game vi snakker om? Hadde egentlig vært kult om det var rybak som var the game^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde egentlig vært kult om det var rybak som var the game^^ Takk for å assosiere The Game med Rybak. Nå vil vil jeg ha en enda mindre sjanse for noensinne å kunne vinne The Game, om det er mulig å få en mindre sjanse. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hadde egentlig vært kult om det var rybak som var the game^^ Takk for å assosiere The Game med Rybak. Nå vil vil jeg ha en enda mindre sjanse for noensinne å kunne vinne The Game, om det er mulig å få en mindre sjanse. I laughed out loud! Taper forresten The Game hver dag da tråden ligger i Mine innlegg. Endret 8. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Moren min har besøk av en barndommsvennine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nok en gang kommer lolidude med interessant og relevant informasjon midt i en samtale. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Moren til lolidude er relevant for mitt sexliv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå