Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Umm, iphone3g koster 99dollar i statene? Er ikke det ganske (sykt) billig? Endret 8. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare hos meg forumet ligger langt ned til siden, og under/etter menyen med min side og de valgene der? prøv Alternativer og normal eller nå sånt. @Gomers Det er billig fordi de lanserte ny versjon for 10 min siden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 199 for den nye er jo ikke akkurat så veldig mye heller. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Med dagens dollarkurs blir det vel rundt en 600 til 700 kroner. Med mindre jeg da husker helt feil. Anyhow. Billig er det. Men så kommer jo dyre abonnementsavgifter i tillegg da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Activia, pizza og harry potter er nam. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sa de noe om hvor mye det ville koste en Lopard-bruker å oppgradere til Snow Leopard? Og sa de noe om når det kommer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sa de noe om hvor mye det ville koste en Lopard-bruker å oppgradere til Snow Leopard? 29$ vil Snow Leopard koste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare hos meg forumet ligger langt ned til siden, og under/etter menyen med min side og de valgene der? prøv Alternativer og normal eller nå sånt. @Gomers Det er billig fordi de lanserte ny versjon for 10 min siden Takk for tipset, men ingenting hjalp. Forumets høyre hjørne er fortsatt under og til venstre for linken til Treningsmagasinet.no. Snorre, noen tips? Og hvordan gikk det med eksamen i dag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det som er litt artig, er at Paisley kjenner endel på de to skolene jeg har gått på i Drammen ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du prøvd å velge et annet skin? Eksamen gikk forøvrig ganske bra. Tror jeg da. ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fikk 75/77 på en matteprøve. <_< Glemte å legge inn et 1-tall på den ene og tok 2 istedenfor 5 på den andre. Typisk meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Her var det liv i kveld. -_- Hva holder folket på med? Spiller hardcore Age of Empires 3. Må legge meg i trening før jeg skal spille mot folk i klassen i morgen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Da er det på tide å pakke sekken for fjelltur. Håper bare været blir like bra i morgen som det er nå. Så hva har dere andre bedrevet på denne vidunderlige Mandagen? Edit: For et sammentreff. Jeg satt også nettopp og spillte AoE 2 og 3. Endret 8. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har lasta ned Team Fortress 2 på Steam nå. Så om noen av dere forumbrukere spiller det er det bare å legge meg til på Steam. Brukernavnet er orresnei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Får bruke Gamer.no 12380 px da, selv om det er litt vel stort og hvitt. Takk for tipset, la deg også til som venn på Steam. Får ikke spilt for øyeblikket, må nok bruke feriepenger på ny data! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg var jo på Rybak konsert i går sammen med familien, og da hadde lillesøsteren min på syv tegnet en tegning som hun ga til han (med telefon nummer), og nå nettopp ringte telefonen og det er var han som ville takke for tegningen. Hun er helt i ekstase nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det var jo utrolig hyggelig gjort av ham da. Ikke mange kjendiser som gjør sånnt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Liker Rybak jeg, kanskje en smule lei Fairytale, men han er jo en utrolig kul fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå