psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er world ranken din da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Snorre, det er de første timene som er verst. Etter det blir det litt mer mer actionfylt. Synes fortsatt det er skummelt når jeg spiller det selv Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Counter Strike: Source er artig det. Liker det raske gameplayet og slikt. Desverre en del umodne og litt teite mennesker som spiller det online. Så miljøet rundt spillet er ikke av de beste. Men selve spillet er jo bra. Skulle ønske det fantes servere for de som er 20 år og oppover. Da har de fleste mennesker greid å vokse fra seg barnehagefaktene. World rankingen min er waaaaay der nede. Spiller bare spillet innimellom. Spiller det altså ikke aktivt. Endret 8. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har rundet det og det er ikke skummelt eller spennende. Det er for vanskelig også. Man går tom for ammo og man kan bære for lite på ryggen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Åssen klarer du å gå tom for ammo i GTA4? Og hva mener du med at man kan bære for lite på ryggen? Man kan jo ha nesten alle våpnene i hele spillet samtidig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tror BS snakket om Fallout 3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ooooh. Vel, samme med det og Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo rene spam-krigen her inne! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare meg eller fungerer ikke vedleggseditoren når man skal poste innlegg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har 9,85 mb brukt opp av 10 mb. Må bruke bildr.no nå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo rene spam-krigen her inne! Dette er en chattetråd, din kødd. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vedleggseditoren er borte ja. Var forresten noe rart i stad og med hele "forumoppsettet", men det ordnet seg igjen etter kort tid. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 noen som har en god live fees til aplles WWDC den jeg har ser ut som mobil kamra gjennom et lommetørkle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 noen som har en god live fees til aplles WWDC den jeg har ser ut som mobil kamra gjennom et lommetørkle http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4798&hl= Det er bare den som jeg har funnet også, men det er iallefall bedre å høre på disse gutta snakke om nyhetene fremfor å lese dem. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...ic=4798&hl= Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva faen skjedde med forumet??? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har det skjedd noe da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Trykk Alternativer - Standard så er det tilbake til det normale. Endret 8. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå