lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jada! Jeg fikk tak i to billetter til AC/DC konsert i Göteborg 20-21. juni! Jeg er i lykkerus! JA! Takk for att du kjøpte bilett til meg også! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Oh, likte 28 og 31. Men skjer i dag da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva som skjer i dag? Jo det skal jeg fortelle deg! WWDC skjer i dag! Å være skeptisk til religion er sunt, akkurat som å være skeptisk til alt annet er sunt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skrev det 2 ganger snorre, en gang til allmennheten og en gang til atsjonas. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 God dag mine kjære medskapninger. Hvordan forløper livet seg for dere i dag? Men skjer i dag da? Jeg er i veldig godt humør i dag. Våknet tidlig i "natt" kl 04.30 og gikk ut og la meg på gresset i hagen og så på det vakre lyset fra morgensolen som danset i morgentåken som lå over fjorden. Alt i alt en fantastisk morgen for å glede seg over at man er til, og å undres over livet små og store finurligheter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er ikke lurt å si "religion suger" på en eksamen, uansett hva man mener. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Høres bra ut Lakus. Er ikke så intressert i apples ting men en tablet og en ny iPhone hørtes bra ut. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tror du virkelig at på en eksamen, at jeg sier til sensor, "religion suger?" Hadde jeg vært ute etter å si meningen min hadde jeg gjort det, men jeg ville ha en god karakter og derfor gjorde jeg det ikke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha, så nettopp den episoden vor Simpsons er i Norge Genialt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sitter og koser meg med Final Fantasy VII. En ting jeg lurer på, hvilken level pleide dere å være før dere skulle til Temple of The Ancients? Jeg er level 36. Lenge siden sist Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 24" skjerm og hdmi kabel + 2 gig RAM er på vei fra komplett nå^^ <3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da er det store spørsmålet. Nå som jeg offisielt har ferie må jeg jo selvfølgelig ha et eller flere spill å spille. Jeg kommer nok til å innstallere Team Fortress 2, om enn bare for å spille med dere andre forumgeeks. Moun&Blade ryker vel også inn på harddisken. Men er det noen som har forslag til noen andre spill? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Snorre: Fallout 3 og Empire: Total War Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) nå skal de ses film i full hd xD EDIT: ikke ta fallout har hatt det og ble skuffet nei gå for track mania. er frekk og legger til link http://files.filefront.com/TrackMania+Nati...;/fileinfo.html Endret 8. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du liker sorten; Counter Strike Source. Best i små doser. Team Fortress 2. GTA San Andreas er best på PC. Just Cause har jeg. Half-Life 2. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Snorre: Fallout 3 og Empire: Total War Fallout 3 prøvde jeg. Ble ikke så hektet at det gjorde noe. Følte det ble litt for grått for min smak. Empire: Total War har jeg veeeeeldig lyst på. Dog har jeg et problem. Min bærbare vil ikke være istand til å kjøre spillet flytende på anstendig grafikk, og med anstendige unit-størrelser. Jeg tror derfor jeg venter med det spillet til jeg eventuelt får meg en stasjonær pc (om jeg skal ha meg noe slikt i det store og hele). Edit: Har GTA IV på Xbox 360. Har prøvd San Andreas til PC. Falt ikke helt i smak. Tror kanskje ikke afroamerikanske gangstere med hip hop-tendenser var noe for meg. Men IV er artig, med østeuropeiske gangstere i USA. Liker settingen der gidt. Though, irriterende med "Your cousin Bellik" som ringer hele tiden. ^^ Counter Strike: Source og Team Fortress 2 har jeg. Just Cause virket litt artig fra demoen, men tror ikke det var bra nok til å være verdt et kjøp. Endret 8. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hva med TM? Føler meg helt alene når jeg spiller det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bioshock vil du kunne glede deg over i noen dager! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Trackmania har jeg, så det kan jeg jo alltids installere. Har altså Trackmania Unlimited: Forever, eller hva nå det het. Samlepakken med alle spillene altså. Husker jeg kjøpte originalen (eneren) i sin tid. Ble hekta og kjøpte også Sunrise. Etter det ble det bare til at jeg kjøpte samlepakken på Steam. Edit: Bioschock har jeg prøvd, og det var kanskje noget for skummelt for meg. Broren min har det, så jeg kan alltids gi det en sjanse til og låne det av ham. Endret 8. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har GTA IV på Xbox 360. Har prøvd San Andreas til PC. Falt ikke helt i smak. Tror kanskje ikke afroamerikanske gangstere med hip hop-tendenser var noe for meg. Men IV er artig, med østeuropeiske gangstere i USA. Liker settingen der gidt. Though, irriterende med "Your cousin Bellik" som ringer hele tiden. ^^ Counter Strike: Source og Team Fortress 2 har jeg. Just Cause virket litt artig fra demoen, men tror ikke det var bra nok til å være verdt et kjøp. De heter Bellic. Hva synest du om CSS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå