Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag mine kjære medskapninger. Hvordan forløper livet seg for dere i dag? :)

 

Men skjer i dag da?

Jeg er i veldig godt humør i dag. Våknet tidlig i "natt" kl 04.30 og gikk ut og la meg på gresset i hagen og så på det vakre lyset fra morgensolen som danset i morgentåken som lå over fjorden. Alt i alt en fantastisk morgen for å glede seg over at man er til, og å undres over livet små og store finurligheter. :D

Lenke til kommentar

Da er det store spørsmålet. Nå som jeg offisielt har ferie må jeg jo selvfølgelig ha et eller flere spill å spille. Jeg kommer nok til å innstallere Team Fortress 2, om enn bare for å spille med dere andre forumgeeks. Moun&Blade ryker vel også inn på harddisken. Men er det noen som har forslag til noen andre spill?

Lenke til kommentar
Snorre: Fallout 3 og Empire: Total War

Fallout 3 prøvde jeg. Ble ikke så hektet at det gjorde noe. Følte det ble litt for grått for min smak. ;)

Empire: Total War har jeg veeeeeldig lyst på. Dog har jeg et problem. Min bærbare vil ikke være istand til å kjøre spillet flytende på anstendig grafikk, og med anstendige unit-størrelser. Jeg tror derfor jeg venter med det spillet til jeg eventuelt får meg en stasjonær pc (om jeg skal ha meg noe slikt i det store og hele).

 

Edit:

 

Har GTA IV på Xbox 360. Har prøvd San Andreas til PC. Falt ikke helt i smak. Tror kanskje ikke afroamerikanske gangstere med hip hop-tendenser var noe for meg. Men IV er artig, med østeuropeiske gangstere i USA. Liker settingen der gidt. Though, irriterende med "Your cousin Bellik" som ringer hele tiden. ^^

 

Counter Strike: Source og Team Fortress 2 har jeg. Just Cause virket litt artig fra demoen, men tror ikke det var bra nok til å være verdt et kjøp.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Trackmania har jeg, så det kan jeg jo alltids installere. Har altså Trackmania Unlimited: Forever, eller hva nå det het. Samlepakken med alle spillene altså. Husker jeg kjøpte originalen (eneren) i sin tid. Ble hekta og kjøpte også Sunrise. Etter det ble det bare til at jeg kjøpte samlepakken på Steam.

 

Edit: Bioschock har jeg prøvd, og det var kanskje noget for skummelt for meg. Broren min har det, så jeg kan alltids gi det en sjanse til og låne det av ham.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Har GTA IV på Xbox 360. Har prøvd San Andreas til PC. Falt ikke helt i smak. Tror kanskje ikke afroamerikanske gangstere med hip hop-tendenser var noe for meg. Men IV er artig, med østeuropeiske gangstere i USA. Liker settingen der gidt. Though, irriterende med "Your cousin Bellik" som ringer hele tiden. ^^

 

Counter Strike: Source og Team Fortress 2 har jeg. Just Cause virket litt artig fra demoen, men tror ikke det var bra nok til å være verdt et kjøp.

 

De heter Bellic. Hva synest du om CSS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...