Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG vant denne gramatikk diskusjonen for denne gang. Bedre lykke neste gang Eplefe :lol: Kos deg med Helden, men la meg ha min setningsoppbygging i fred <_<
Jeg vant grammatikkdiskusjonen denne gangen. Bedre lykke neste gang, Eplefe. :lol:

Kos deg med Helden, men la meg ha setningsoppbyggingen min i fred.

 

 

Good luck with that one. ^_^

 

Takk for din annerkjennelse av min seier! :D (begynner å rette på noe som er ment mer som et plage inlegg enn noe ordrett noe, haha)

Endret av Kaleesha
Lenke til kommentar

Dexter stinker. Ble faktisk trøtt og depressiv av en episode. Endte opp med influensa og da jeg endelig våget meg til å se enda en episode har jeg fått minus 20% syn på et øye. Tilfeldig? Helt klart ikke.

 

EDIT: synes faktisk å huske at jeg fikk både utslett på halsen og armer, og fikk en helt ekstrem redusert mangel på hår.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Dexter stinker. Ble faktisk trøtt og depressiv av en episode. Endte opp med influensa og da jeg endelig våget meg til å se enda en episode har jeg fått minus 20% syn på et øye. Tilfeldig? Helt klart ikke.

Haha. Tror jeg holder meg unna Dexter, har aldri hørt om serien før engang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
The Lost episode was okay, nothing special. Dexter though, it was awesome as always. Now,

Rudy has taken Dexter's sister.

WHICH IS A BIG F*CKING SPOILER!!

 

Sorry about that, corrected now.

 

Jeg trodde du var ferdig med første sesongen Jonas? :huh:

 

Believe it or not, although i've watched 11 episodos on 4 days or so.

Dexter stinker. Ble faktisk trøtt og depressiv av en episode. Endte opp med influensa og da jeg endelig våget meg til å se enda en episode har jeg fått minus 20% syn på et øye. Tilfeldig? Helt klart ikke.

 

Minus 20%, how's that possible? I dont really think they messure it with Percent, rather minus 1, 2 etc. Myself, i have minus 3 on the left, and 2,75 on the right.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Dexter stinker. Ble faktisk trøtt og depressiv av en episode. Endte opp med influensa og da jeg endelig våget meg til å se enda en episode har jeg fått minus 20% syn på et øye. Tilfeldig? Helt klart ikke.

Haha. Tror jeg holder meg unna Dexter, har aldri hørt om serien før engang.

 

Dexter i propped with intelligente action. Its not like CSI, no, way better. What would you have done if you worked for a crime investigator company, and on your sparetime were a mass-murderer?

 

Btw, going to bed, good night <33

Lenke til kommentar
Dexter stinker. Ble faktisk trøtt og depressiv av en episode. Endte opp med influensa og da jeg endelig våget meg til å se enda en episode har jeg fått minus 20% syn på et øye. Tilfeldig? Helt klart ikke.

Haha. Tror jeg holder meg unna Dexter, har aldri hørt om serien før engang.

 

Dexter i propped with intelligente action. Its not like CSI, no, way better. What would you have done if you worked for a crime investigator company, and on your sparetime were a mass-murderer?

 

Btw, going to bed, good night <33

 

No it is not. It's about this pshycho killer that... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. *snore*

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Hvorfor skrive på engelsk, dette er jo faktisk et norsk forum.. :mellow:

 

Helt enig, jeg skriver i skjul ;)

 

Skjul

Total agree, I write in hidden

 

Hvorfor skrive på engelsk, dette er jo faktisk et norsk forum.. :mellow:

Fordi det tydeligvis er heeeelt greit iflg. retningslinjene og derfor er det heeeelt greit å alltid skrive engelsk :rolleyes:

 

Ja, men dere kan ikke skrive sånn hele tiden. Bestem en dato du skal slutte, sånn som jeg har gjort med ''skjul'en''.

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikke hvorfor dere ikke kan lage dere en engelsk tråd og leve lykkelig i den? Det er jo allerede gjort utrykk her fra flere om at det er irriterende og slitsomt med folk som skal poste dobbelt opp i alle innleggene sine. Greit nok at retningslinjene sier det er greit med engelsk, men det å poste alt to ganger over alt er jo bare dumt.

 

Min mening står noen sider bakover her, så skal ikke repetere meg selv for mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...