Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Byrjar å bli litt mørkt rundt Danmarksplass også, så blir vel regn snart. Regn når eg er på jobb er i grunn heilt greit, finveret kan vente til helga :)

Og i kveld er det Mötley Crüe! Shout at the devil! Gangavstand til Bergenshallen også, synst den bør brukast meir til konsertar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På diverse tegnefilmer får jo folk en regnsky overhodet. I dette tilfellet gjelder det for alle andre unntatt mr.GhostViper som går med en blå skyfri flekk over hodet.

Lolidude: Cola er jo ikke noe godt, smaker jo bare sukker. :p

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Ja, der har du det :p

Byrjar å bli litt mørkt rundt Danmarksplass også, så blir vel regn snart. Regn når eg er på jobb er i grunn heilt greit, finveret kan vente til helga :)

Og i kveld er det Mötley Crüe! Shout at the devil! Gangavstand til Bergenshallen også, synst den bør brukast meir til konsertar! :D

Fortsatt blå himmel rett over meg :p

Lenke til kommentar

Den o store Error er tilbake! :o

Norgescupen gikk bra (14 av 51 totalt i min klasse, og 4 av ca 20 i "Yngste",) været var faktisk bra, Bergen er ikke så ille. og jeg bodde hos den geniale fadderen min :)

Hva har skjedd her i gården siden Fredag?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg er varm i hjertet. Jeg gikk i postkassen da jeg kom hjem, og fant en konvolutt med snirklete håndskrift på. Det var en lapp fra en venninne der det sto "Eg er glad i deg. Eg syngjer for deg i tankane mine! <3" og et lite mobilsmykke, og inni konvolutten har hun presset og teipet fast en forglemmegei.

Lenke til kommentar

Its (the) SHIT!

Soo, hva skjer? Mora mi har begynt å hente vann fra en kran ved et hus i nærheten (betaler 2 kroner for literen)^^ Rikt på mineraler osv.

Ser forresten oppsettet på forumsidene litt merkelig ut nå? Der gikk det over ja...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...