Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lykke til Ehtram :)

Takk for det. Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre enda, men tror jeg gjør det ganske enkelt og lager derfor bare en liten brosjyre eller plakat. Føler egentlig at jeg er litt følelsemessig tilsidesatt og vet ikke helt om det er positivt eller negativt i forhold til at eksamen egentlig skal være stress.

 

Sånn vær har jeg lyst på :(

Jeg kunne også tenkt meg litt høljende regnvær akkurat nå, men skal ikke klage for været er ganske fint nå for tiden. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Oppgaven går ut på å lage en markedsføringkampanje eller en redaksjonell omtale for ny kafè som fokuserer på mat fra lokale produsenter.

 

Liker ikke så godt varme selv, men vil ikke at det skal være for kaldt heller. Foretrekker egentlig det best når man sitter inne og hører regnet hamre ned utenfor, samtidig som vinden uler i veggene. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Gratulerer Snorre :D

Oppgaven går ut på å lage en markedsføringkampanje eller en redaksjonell omtale for ny kafè som fokuserer på mat fra lokale produsenter.

 

Liker ikke så godt varme selv, men vil ikke at det skal være for kaldt heller. Foretrekker egentlig det best når man sitter inne og hører regnet hamre ned utenfor, samtidig som vinden uler i veggene. :)

Ah, ja det er veldig koselig. Det er i sånnt vær jeg liker å være på hytten. Hører det veldig lett da :D

Lenke til kommentar

Fikk 5 på den avsluttende teoretiske prøven i overflatebehandling :D

I dag og i morgen er det forberedelsesdager for eksamen som er på onsdag. Jeg dro klokka 11 fordi jeg mener jeg har kontroll på oppgaven min, så det betyr lang og fin dag hjemme med lasagne, film, spill og cola. På enten onsdag eller fredag får vi også vite om vi kommer opp til muntlig eksamen, noe jeg er stygt redd for at det kan hende at vi gjør. Vi kom nemlig ikke opp til skriftlig og jeg har aldri hatt en muntlig eksamen i mitt liv. Hvor lenge kan flaksen vare liksom.

 

Uansett tror jeg ikke det vil by på noen særlige problemer, for når jeg først kan litt om stoffet synes jeg ikke det er noe vanskelig å snakke om det.

 

(Skrev dette innlegget fra mobilen *skryte av flotte mobilen sin*)

Lenke til kommentar
Fint at du er enig! det er ikke mange som er det. Har det faktisk slik hjemme hos foreldrene mine, og det er kjempekoselig. ^_^

Regn på taket, grått vær og vegger som knirker i vinden. Elsker den type vær! Alt blir så veldig stemningsfullt, og når huset her jeg bor er 130+ år gammelt på det eldste blir det ekstra kos ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...