Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yays. I morgen er siste eksamen dette semesteret! Det vil si at jeg etter i morgen er fri i minst to måneder. I løpet av denne tiden får jeg oppleve to forskjellige forumtreff, hyttetur og generelt gøyskap. Nei, detta kan bli bra. Håper bare det går bra. Men jeg regner med at det blir en grei eksamen. Tre spørsmål (uten deloppgaver) fordelt på to timer. Beregnet at man skal skrive rundt en halv til en side på hver oppgave. Jeg tror det går bra jeg.

Så får dere ønske meg lykke til. For jeg bør vel nesten gå og legge meg nå. Skal tidlig opp i morgen. Kos dere!

Lenke til kommentar

I morgen starter min praktiske eksamen i overflatebehandling. Er to dager med sliping av metall og klargjøring for gulv -og tapetlegging før jeg på Mandag skal male fyllingsdør, behandle metallet og både legge gulv og tapetsere ett rom på under fem timer. Stressende bare å tenke på Mandagen. Men jeg fikk seks på tentamen (skryte, skryte) som handlet om tapet og gulvlegging, og jeg vet jeg kan å male fyllingsdør, så det er egentlig bare metallet jeg er litt bekymret for, selv om det burde bli smooth sailing.

Jeg går altså inn i eksamen med en uvanlig selvtillit, samtidig som at jeg er redd for at det blir dårlig med tid på siste dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Den er jo fra januar, og du har endret brukernavn fra Atsjonas. Han må ha lett grundig.

Du misforstår. Jeg så på time warp, og onanitråden var bak denne episoden i fullskjerm. Han skulle sjekke mail, og jeg flyttet meg. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noen burde oppfinne en sovekabel, som gjør at kroppen tror den sover, og blir "ladet opp" og man er fri til å gjøre andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...