Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Neida Laland, vi er bare overlykkelige for at du er her :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Huff, jeg satt å så på en venninnes bilder ifra Spaniaturen hun nå er på og jeg fikk skikkelig Spania-lengsel. De hvite gatene, de kantete husene, de lange strendene, det billige ølet, den blå himmelen, de søte pikene, maten, sengene, tv-kanalene, steingulvet, patioen, språket, de jeg kjenner der nede og lukten...

Ahhh. Sitter å misunner hun :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skal til spania rett etter forumtreffet. Til fettern min faktisk. Det ligger og rett ved siden av en ørken, så det blir opp imot 40C.. Det blir artig når man har air-condition og en dullion 360-spill :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Går det ann å verne seg fra å få gruppeinvites fra andre / en spesiel person på facebook? Har fått en invitasjon om å være med i "Jan Tomas the movie" gruppen hvertfall 10 ganger på en uke av EN person.

Og mafia wars invites.. Det er irriterende

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp folkens. Jeg sitter her med en heidundrende forkjølelse og det er helt forferdelig. Problemet er at jeg har fotballtrening på noe som heter eliteakademiet, altså et fotballlag for de som er litt bedre. Jeg er usikker på om jeg burde dra dit eller ikke siden jeg er dårlig, og at jeg kanskje gir et dårlig inntrykk ettersom jeg kanskje ikke orker mye...

Ikkje dra viss du føler deg dårleg, viss du drar blir du kanskje verre og det hadde vel ikkje vore noko artig?

Blir til at jeg drar, så får jeg heller bli verre og stå over en skoleuke. Snakket med treneren, og den teller veldig mye. :)

Lenke til kommentar
Jeg skal til spania rett etter forumtreffet. Til fettern min faktisk.

Det ligger og rett ved siden av en ørken, så det blir opp imot 40C..

Opp imot 40C blir det uansett på sommeren i Spania :p

Varmen savner jeg også forresten :p

Lenke til kommentar
Ikke si sånt da, Lakus. Jeg skal jobbe i hele sommer, jeg.

Ser ut som at jeg har det bedre enn noen da. Det varmer mitt egosentriske hjerte.

Men dette er min siste gode sommerferie. Etter denne er det slutt på skolen og starten på fem uker ferie i året.

Lenke til kommentar
Ikke si sånt da, Lakus. Jeg skal jobbe i hele sommer, jeg.

Ser ut som at jeg har det bedre enn noen da. Det varmer mitt egosentriske hjerte.

Men dette er min siste gode sommerferie. Etter denne er det slutt på skolen og starten på fem uker ferie i året.

Slemt. Men jeg får vertfall se så mye film jeg vil gratis på kino. Og bruke salene etter stengetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...