Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg hører på musikk på og stefar kommer inn irkanes forbanna over at jeg bråker så mye. Jeg prøver å fortelle han at jeg såvidt hører musikken selv, og at det ikke kan være det som har holdt han våken. Han fortsetter med at det ikke er direkte morsomt å ligge en og en halv time våken i senga pga musikk, og jeg countrer ved å spørre hvorfor han ikke har sagt ifra tidligere om han har ligget der i en og en halv time. Da ble det stille. Veldig stille. Helt til han sier at jeg burde ha den sosiale intelligensen som kreves for å skjønne at han ligger våken og ikke klarer å sove. Da countrer jeg igjen med at om han hadde vært våken i en og en halv time uten å si ifra, hvordan skulle jeg kunne vite at han enda var våken? Ethvert normalt menneske ville jo tro at han sov om han ikke har gjort lyd fra seg på så lenge midt på natta.

 

Da mumla han noe (hørtes sur ut) og gikk å la seg igjen... Morsomt ^_^

Nå skal jeg gå å ta meg en røyk, og jeg skal trampe litt ekstra i trappa kun for litt hevn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp folkens. Jeg sitter her med en heidundrende forkjølelse og det er helt forferdelig. Problemet er at jeg har fotballtrening på noe som heter eliteakademiet, altså et fotballlag for de som er litt bedre. Jeg er usikker på om jeg burde dra dit eller ikke siden jeg er dårlig, og at jeg kanskje gir et dårlig inntrykk ettersom jeg kanskje ikke orker mye...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg og en kompis la oss halv 6, etter å ha hatt ett lite sims 3 og tbbt marathon. Det som var veldig gøy, var at han måtte stå opp 8, fordi han skulle bort ^_^

Lenke til kommentar
hmm vet ikke. Er det ikke bare å si til dem at du ikke kan komme på trening i dag?

 

Jeg har vært ute med skade i ryggen i lengre periode, så om jeg ikke drar i dag, blir det vanskeligere å komme med. Jeg kjemper med 59 andre om 25 plasser, så jeg må liksom være med fra starten...

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp folkens. Jeg sitter her med en heidundrende forkjølelse og det er helt forferdelig. Problemet er at jeg har fotballtrening på noe som heter eliteakademiet, altså et fotballlag for de som er litt bedre. Jeg er usikker på om jeg burde dra dit eller ikke siden jeg er dårlig, og at jeg kanskje gir et dårlig inntrykk ettersom jeg kanskje ikke orker mye...

 

Ikkje dra viss du føler deg dårleg, viss du drar blir du kanskje verre og det hadde vel ikkje vore noko artig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...