Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hehe jeg var ikke helt seriøs med den paranoidgreia, men tror nok at man etter hvert ville få et aldri så lite Skrue-kompleks. For ikke å snakke om at du kanskje ville begynne å tro at alle var ute etter pengene dine. Penger er roten til alt ondt vet du. ;)

 

Nei vent, det var visst jenter det. :p

girls-are-evil.jpg

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offor blir man paranoid av å ha så mye penger? Så lenge du ikke brauter rundt i Oslo om kvelden og skriker LOL 1,5MRD KRONER KOM OG FORSYN DEG! så er det ikke no farlig...

 

Har råd til det ja, men er ikke det jeg ville prioritert. Planeten ekke så viktig vett;D

 

Det er den så absolutt. Tenk på at viss vi begge hadde fått så mykje pengar, så hadde eg brukt mine som eg vil og du dine som du vil. Eg vil kunne sove godt om natta, og vite at eg faktisk gjer noko stort for å gjere at dei som skal bu på denne planeten kan leve på ein så fantastisk flott planet som Tellus er. Du bør få dårleg samvit, og eg kan gni inn at eg er ein uselvisk, god, person, mens du er ein grådig, grisk, egoist som berre tenker på deg sjølv.

Lenke til kommentar
Det er den så absolutt. Tenk på at viss vi begge hadde fått så mykje pengar, så hadde eg brukt mine som eg vil og du dine som du vil. Eg vil kunne sove godt om natta, og vite at eg faktisk gjer noko stort for å gjere at dei som skal bu på denne planeten kan leve på ein så fantastisk flott planet som Tellus er. Du bør få dårleg samvit, og eg kan gni inn at eg er ein uselvisk, god, person, mens du er ein grådig, grisk, egoist som berre tenker på deg sjølv.

Og det ville ikke plaget meg en dritt. Jeg ville sikkert gitt en del spenn til veldedighet, men det hadde vært mer for å ikke få det EV0l-stempelet. Ikke fordi jeg faktisk bryr meg om jorda eller whatever. Menneskeheten kommer til å fucke opp for seg selv uansett, vi kan likegodt ta planeten med oss:3

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å gjøre godt av et ønske om å gjøre godt og å gjøre godt ut ifra et ønske om å oppnå noe. Om du vil gni inn det at du gjør noe for verden vil vel det plassere deg i den sistnevnte gruppen, noe som ikke er like mye å skryte av som du kanskje tror. Selvfølgelig vil resultatet av dine bidrag til klimakampen være større enn hans om han ikke gir penger til den, men hvilke motiver er det du har?

Lenke til kommentar
og eg kan gni inn at eg er ein uselvisk, god, person,

Og der viste du det akkurat motsatte. ;)

 

Edit: Hvor ble det av alle sammen? Dere kan da ikke ha gått og lagt dere ennå? :o

 

Kvifor er mine motiv for å redde planeten viktige? Poenget er å gjere noko.

 

Ikkje misforstå meg, eg gjer det ikkje for å føle meg som eit overlegent menneske, men fordi eg bryr meg om planeten. Eg veit derimot om fleire som bryr seg om miljøet for å gni inn at dei gjer noko hos dei som ikkje gjer det. Det viktige er at dei gjer noko.

 

Det er den så absolutt. Tenk på at viss vi begge hadde fått så mykje pengar, så hadde eg brukt mine som eg vil og du dine som du vil. Eg vil kunne sove godt om natta, og vite at eg faktisk gjer noko stort for å gjere at dei som skal bu på denne planeten kan leve på ein så fantastisk flott planet som Tellus er. Du bør få dårleg samvit, og eg kan gni inn at eg er ein uselvisk, god, person, mens du er ein grådig, grisk, egoist som berre tenker på deg sjølv.

Og det ville ikke plaget meg en dritt. Jeg ville sikkert gitt en del spenn til veldedighet, men det hadde vært mer for å ikke få det EV0l-stempelet. Ikke fordi jeg faktisk bryr meg om jorda eller whatever. Menneskeheten kommer til å fucke opp for seg selv uansett, vi kan likegodt ta planeten med oss:3

 

Ja, det var ein god ide :rolleyes: Sidan vi er onde, lat oss øydeleggje alt rundt oss. Den nydelege naturen, dei flotte dyra og alt anna. Vekk med det! Nei, vi har mange problem foran oss. Det å hjelple planeten så mykje at den slepp å fjerne oss er eit av dei, og det løyser vi ikkje ved å tenke at vi sidan vi uansett kjem til å fucke det opp for oss sjølv, så kan vi like godt øydeleggje alt anna også.

Lenke til kommentar

Det er ikke ofte det går gode filmer lørdags kvelden, men det gjorde det vist i dag. ^_^

 

Jeg kom meg unna :D
Det var da veldig godt.

 

Hvis man kan si det, så var sikkert det en fin begravelse :)
Ja, men det er fremdeles veldig spesielt, men alikevel en veldig fin tribute til både Seb Neale (avdøde) og serien.

 

Bokanbefaling........
Fikk lyst til å lese den forrige gang du anbefalte den, og nå fikk jeg det enda mer. ;) Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Det er forskjell på å gjøre godt av et ønske om å gjøre godt og å gjøre godt ut ifra et ønske om å oppnå noe. Om du vil gni inn det at du gjør noe for verden vil vel det plassere deg i den sistnevnte gruppen, noe som ikke er like mye å skryte av som du kanskje tror. Selvfølgelig vil resultatet av dine bidrag til klimakampen være større enn hans om han ikke gir penger til den, men hvilke motiver er det du har?

 

Mitt motiv er at eg faktisk bryr meg om planeten, og dets liv.

 

Tja, jeg hadde vel donert en del til veldedighet selv. Men det er så mye penger som blir notert disse dager som faktisk ikke hjelper en dritt. Da ville jeg heller brukt penger på å stifte en slags elite gruppe med forskere som gikk sammen og kom med ideer til hvordan man kunne løse verdens problemer.

 

Så du trur ikkje at 500 millionar ville hjulpet? Det ville hjulpet utruleg mykje. Eg har ikkje tal på kor mykje WWF treng for å gjere sitt arbeid betre, men 500 millionar ville hjulpet dei veldig. Såpass skjønner eg.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det, Flosshatt? Det har sikkert blitt donert milliarder av penger til slike organisasjoner, men jeg ser ikke at vi kommer noen vei med klimaforskningen. Vi klarer rett og slett ikke fikse det, det er ikke engang sikkert at det er noen løsning.

 

Sjølvsagt er det ei løysning på klimaproblemet; vi må redusere våre utslepp av klimagassar, og slutte å øydeleggje den hårfine balansen i naturen. Trur du ikkje at 500 millionar hadde hjulpet på dette? Eg kan som sagt ikkje det nøyaktige talet på økonomien til WWF, men når ein enkeltperson donerar så mykje så er det ein forskjell. Du kan jo også donere dei til ei forskargruppe, dei vil garantert bli glade for 500 millionar ekstra til budsjettet deiras. Viss alle mennesker i verda donerte 10 kr til miljøsakane, så hadde vi vore godt på veg til å redde Tellus; og oss sjølve.

Lenke til kommentar
Ja, det var ein god ide :rolleyes: Sidan vi er onde, lat oss øydeleggje alt rundt oss. Den nydelege naturen, dei flotte dyra og alt anna. Vekk med det! Nei, vi har mange problem foran oss. Det å hjelple planeten så mykje at den slepp å fjerne oss er eit av dei, og det løyser vi ikkje ved å tenke at vi sidan vi uansett kjem til å fucke det opp for oss sjølv, så kan vi like godt øydeleggje alt anna også.

Den nydelige naturen har ikke følelser. Dei flotte dyra lager vi pels av.

Meh.

 

Con Air hadde sykt dårlig musikk, men den var spennende. Bamsen ble ''skitten'' på en annen måte en det jeg trodde :ph34r:

hoho, jeg sa det :3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Tja, jeg hadde vel donert en del til veldedighet selv. Men det er så mye penger som blir notert disse dager som faktisk ikke hjelper en dritt. Da ville jeg heller brukt penger på å stifte en slags elite gruppe med forskere som gikk sammen og kom med ideer til hvordan man kunne løse verdens problemer.

Tenkte faktisk akkurat det samme. ^_^

 

Ikke missforstå meg nå, jeg er helt for å redde miljøet, men faktum er jo at det til syvende og sist ikke er planeten som trenger redning, det er vi som må redde oss selv. Planeten vil fortsette å eksistere helt til den blir oppslukt av sola om noen milliarder år. (Med mindre vi skulle finne opp en megabombe som sprenger planeten sønder og sammen.) Men det beste ville jo fremdeles være om det gikk ann å leve på den intil den tid da. :)

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det, Flosshatt? Det har sikkert blitt donert milliarder av penger til slike organisasjoner, men jeg ser ikke at vi kommer noen vei med klimaforskningen. Vi klarer rett og slett ikke fikse det, det er ikke engang sikkert at det er noen løsning.

 

Sjølvsagt er det ei løysning på klimaproblemet; vi må redusere våre utslepp av klimagassar, og slutte å øydeleggje den hårfine balansen i naturen. Trur du ikkje at 500 millionar hadde hjulpet på dette? Eg kan som sagt ikkje det nøyaktige talet på økonomien til WWF, men når ein enkeltperson donerar så mykje så er det ein forskjell. Du kan jo også donere dei til ei forskargruppe, dei vil garantert bli glade for 500 millionar ekstra til budsjettet deiras. Viss alle mennesker i verda donerte 10 kr til miljøsakane, så hadde vi vore godt på veg til å redde Tellus; og oss sjølve.

 

Ikke alle mennesker på jorda har 10 kroner. Og nei, klimaproblemene blir ikke løst av penger. Jeg vet ikke hvor stor forskjell det ville gjort, men vi ville neppe vært et stormskritt nærmere en løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...