Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig hvordan din ord klarer å overtale meg gang på gang :) Fikk lyst til å lese den nå, leser for få faglige bøker.

Takk for hyggelige ord. Godt noen synes jeg virker å være en å høre på. ^^ Men ja. Boken er veldig god og absolutt verdt å lese, uavhengig av hva man nå holder på med i livet. Det er selvsagt en fordel å ha kjennskap til sosiale tjenester og ikke minst være interessert i sosiologi (samspillet mellom mennesker). Men det ville jeg tro de fleste ville være. Så løp og kjøp. Kanskje jeg burde starte en tråd for bokanbefalinger. ^^

Lenke til kommentar

Jeg hadde kjøpt absolutt alle spill gjennom tidene, på alle plattformer, og alle konsoller. Jeg ville kjøpt et digert hus/villa/mansion, og hatt alle spillene pent plassert i hyller, slik som bøker man ser i gamle, store hus. Jeg ville brukt så mye penger som nødvendig for å få meg en utdannelse som spilldesigner, og jobbet for å kunne bli det en dag. Jeg ville ikke BARE sittet i huset mitt og spilt, drømmen min er å lage spill en dag også.

Lenke til kommentar
Jeg hadde kjøpt absolutt alle spill gjennom tidene, på alle plattformer, og alle konsoller. Jeg ville kjøpt et digert hus/villa/mansion, og hatt alle spillene pent plassert i hyller, slik som bøker man ser i gamle, store hus. Jeg ville brukt så mye penger som nødvendig for å få meg en utdannelse som spilldesigner, og jobbet for å kunne bli det en dag. Jeg ville ikke BARE sittet i huset mitt og spilt, drømmen min er å lage spill en dag også.

 

Samme her.

Lenke til kommentar

1,5 milliarder kroner. Hadde lagt alt inn på banken og levd stormannslivet på bare rentene. B)

 

Fetteren min er ofte ganske irriterende så hadde nok IKKE solgt ham som galeislave. Han er altfor morsom å diskutere med. :D

 

Edit: Ved 1% rente ville jeg tjent latterlige 15 millioner for året i renter. :o

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

På en annen side tror jeg ikke jeg hadde tort å bruke noe av pengene. Å ha så mye penger gjør deg paranoid. Nei da er det bedre å ha akkurat nok til at man har det bra. :)

 

Edit: Flosshatt det er en veldig nobel handling, men hvorfor så mye til miljøorganisasjoner? Det er bra mange organisasjoner jeg synes hadde trengt dem mer.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Woah... jeg hadde brukt alle pengene på meg selv, venner og familie^^

 

Det første jeg hadde kjøpt meg hadde vært et hus. Et stort, fint hus med GIGANTISK TV og et episk lydanlegg. Og et sykt kjøleskap.

 

Og en backup 360.

 

1,5 milliardar er såpass mykje at du har råd til å dele ein tredjedel for å la planeten leve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...