Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har spillt ett online spill med en kamerat i hele dag, trenger en pause så gidder noen bli med på tf2?

Jeg har spilt Halo Wars i hele dag. Ligger som nr. 280 på antall vunnet kamper denne måneden. Må nå topp 100.

 

Jeg kjøpte Halo Wars for ikke lenge siden, kanskje du kunne tenke deg å spille litt med meg? Har ikke spilt noe enda, og det ville vært fint om jeg fikk lære litt av deg :)

 

Har du xbox? det må være tidenes best bevarte hemmelighet. Hva er LIVE'accen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hatt er ansikt, har ikke, kommer ikke til å få heller. Likevel er ansiktetet mitt ikke ditt eller ei noen annen sitt. Ansiktet er det som er og ikke er.

Nå bare plaprer du uten må og mening ;)

 

Mitt ansikt er svaret på de spørsmål jeg sitter på og de rollene jeg bærer.

Lenke til kommentar
Har spillt ett online spill med en kamerat i hele dag, trenger en pause så gidder noen bli med på tf2?

Jeg har spilt Halo Wars i hele dag. Ligger som nr. 280 på antall vunnet kamper denne måneden. Må nå topp 100.

 

Jeg kjøpte Halo Wars for ikke lenge siden, kanskje du kunne tenke deg å spille litt med meg? Har ikke spilt noe enda, og det ville vært fint om jeg fikk lære litt av deg :)

 

Har du xbox? det må være tidenes best bevarte hemmelighet. Hva er LIVE'accen din?

 

Om jeg har Xbox? Selvsagt har jeg det, jeg har alle konsoller siden Super Nintendo. Og hvorfor skulle det være en hemmelighet? Har sagt det før. Accen min er Gathoon.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt er ansikt, har ikke, kommer ikke til å få heller. Likevel er ansiktetet mitt ikke ditt eller ei noen annen sitt. Ansiktet er det som er og ikke er.

Nå bare plaprer du uten må og mening ;)

 

Mitt ansikt er svaret på de spørsmål jeg sitter på og de rollene jeg bærer.

 

Ja får jeg ikke lov til å virke litt psykedelisk noen ganger?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Halo Wars for ikke lenge siden, kanskje du kunne tenke deg å spille litt med meg? Har ikke spilt noe enda, og det ville vært fint om jeg fikk lære litt av deg :)

Det kan vi godt. Vet ikke helt hvor mye jeg har å lære bort 2v2, da. Er best i 1v1. Men vi kan sikkert få til noe.

Lenke til kommentar
YAY konfirmert meg!!!!

 

Noen som vet hvordan man spiller av filmer i ISO format???

Har du et program som kan mounte CDer?

 

Hvis ikke, last ned iso Poweriso. Så er det ikke vanskeligere å høyreklikke på det man skal mounte etter å ha installert det.

 

Hvis du ikke får spilt av filmen skikkelig (det er mange filer eller noe sånt), så kan du prøve å høyreklikke på mappen med filene i og play with VLC media player (hvis du har lastet ned det programmet også).

 

Litt dårlig forklart men b la bla bla.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med Jet Audio. Hvordan jeg gjør det:

 

Når du har mounta filen.

> gå inn der du har mounta den (min datamaskin), åpne cd-fila det er snakk om

> høyreklikk på mappen med videoene i og velg spill av med VLC media player (hvis du har lastet det ned)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...