Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Søvn, ja. Jeg visste hva det var en gang jeg også. Endret 26. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg regner med dere sponser reiseutgiftene, ja? Det kan ordnes, pus. 8D Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du trenger litt kunnskaper om bøyning av engelske verb, I can tell you that. Og ja, jeg er jente. Skulle det... være en fornærmelse? Jeg trenger ikke kunnskaper om bøyning av engelse verb. Already done er korrekt engelsk! Be en mod lage en poll om det. Hva er rett? Already done Eks: I have already done that. Already did Eks: I have already did that. (?) Bruk språksansen her, bruk det som føles mest riktig! In this case er nr.1 korrekt. Og nei, jeg mente det ikke som noe fornærmelse Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Personally, I believe Dexter is one of the best series made, words can't describe the awesomness! I couldn't agree more ^_^ Dexter er overvurdert! shame on you! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg lette frem tråden til Laland, og konkluderte med at han har dratt i gang noe flerspråklig innleggs-opplegg. Da får du jo bare ene siden av historien OK, nå har jeg bladd meg noen sider tilbake. Det jeg fikk ut av det var en hel gjeng med idioter som ikke klarer å google "upside down text" og heller må spørre: "ÅÅSSSNN GJØR DU DET A LAKUSS????!!! HMMM???" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men det var ikke DU som gjorde det, det var websiden, som er intetkjønn. Så IT ALREADY DID THAT. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oh noes! Now that this topic has a vote (can i say that?), it shows as read/unread even though it has new answer. I don't like that. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dexter er overvurdert! I SECOND THAT! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 HVORFOR SKRIVER DERE ENGELSK?! Skjul WHY DO YOU GUYS WRITE ON ENGLISH?! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oh noes! Now that this topic has a vote (can i say that?) POLL! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oh noes! Now that this topic has a votepoll(can i say that?), it shows as read/unread even though it has new answer. ?I don't like that. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men det var ikke DU som gjorde det, det var websiden, som er intetkjønn. Så IT ALREADY DID THAT. Det var JEG som lærte han ved å vise til websiden, så teoretisk sett er det JEG som gjorde det! Denne diskusjonen kan du ikke vinne, beklager Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke snakk om å vinne eller tape, det er snakk om å ha rett, og det har vi begge, bortsett fra at setningsoppbyggingen min er bedre. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dexter er overvurdert! I SECOND THAT! Laland should make a poll; "Is Dexter overrated?" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og samtidig en poll med bilder av teletubbies og voksnde menn som vokser seg Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke snakk om å vinne eller tape, det er snakk om å ha rett, og det har vi begge, bortsett fra at setningsoppbyggingen min er bedre. ^_^ Det er den ikke det! Min er best! Jeg vant diskusjonen! *danser rundt på gulvet med engelsk grammatikkbok* Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva er greia med pollen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Yeh, and "Do you miss Goatse?" Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 This poll-syndrom is getting way out of hand DEITA POLLEN VIRUSE ER KOMMER VEI UT AV HÅND Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg lette frem tråden til Laland, og konkluderte med at han har dratt i gang noe flerspråklig innleggs-opplegg. Da får du jo bare ene siden av historien OK, nå har jeg bladd meg noen sider tilbake. Det jeg fikk ut av det var en hel gjeng med idioter som ikke klarer å google "upside down text" og heller må spørre: "ÅÅSSSNN GJØR DU DET A LAKUSS????!!! HMMM???" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå