Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilulykker er ikke mye morro. Husker jeg satt bak i en golf som taket. Fantes ikke bilbelte bak, så jeg ble kastet rundt omkring i bilen.

Haha, såpass. Husker jeg så den jævla elgen komme ut av skogen og opp grøfta rett før vi traff den. Rakk bare å tenke "oh fuck" før det smalt. Fikk litt sånn slow-motion effekt pga. hjernen kobla ut elns, trodde jo jeg skulle dø. Når det var over så ble det mer sånn "huh, da har vi opplevd det og^^".

Lenke til kommentar
Haha, såpass. Husker jeg så den jævla elgen komme ut av skogen og opp grøfta rett før vi traff den. Rakk bare å tenke "oh fuck" før det smalt. Fikk litt sånn slow-motion effekt pga. hjernen kobla ut elns, trodde jo jeg skulle dø. Når det var over så ble det mer sånn "huh, da har vi opplevd det og^^".

Det må ha smelt noe jævlig. Hvilken hastighet holdt dere? Merkelig hvordan alt går i sakte film når slikt skjer.

Lenke til kommentar
Shampoo hold deg langt unna TSW forumet nå vis du vil beholde hjernen din i god behold. Jeg har blitt gaaaaal! Oh special fred, moma droped him on his head.

 

Kan du utdype det litt? Jeg har prøvd å holde følge litt, men skjønner ikke så mye. Kunne du oppdatere meg på hva som har skjedd etter at Aveline gikk inn i porten?

 

Sanctuary of Secrets har gått ned. Siden dems viser bare skurr nå, og i skurret ser vi 8 tall som hinter til 8track listen til Melissonomoi som da er en del av SoS. Også har vi alle gått fra vettet. Jeg har tanker i hodet som sier: "Fuck them all" og "What an ass" og Yume tenker dette: "Bill... Kill everyone". Så vi har nok gått fra vettet her ja.

Lenke til kommentar
Shampoo hold deg langt unna TSW forumet nå vis du vil beholde hjernen din i god behold. Jeg har blitt gaaaaal! Oh special fred, moma droped him on his head.

 

Kan du utdype det litt? Jeg har prøvd å holde følge litt, men skjønner ikke så mye. Kunne du oppdatere meg på hva som har skjedd etter at Aveline gikk inn i porten?

 

Sanctuary of Secrets har gått ned. Siden dems viser bare skurr nå, og i skurret ser vi 8 tall som hinter til 8track listen til Melissonomoi som da er en del av SoS. Også har vi alle gått fra vettet. Jeg har tanker i hodet som sier: "Fuck them all" og "What an ass" og Yume tenker dette: "Bill... Kill everyone". Så vi har nok gått fra vettet her ja.

 

Sære saker. Kanskje vi burde trå til snart? Opprettholde Balansen?

 

Oversatt: Hvordan går det med det du vet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvorfor legger ikke foreldrene mine fra seg penger på badet når man virkelig trenger det? Nå må jeg gå med en plastikkopp full av 1-kroninger.. <_<

Lenke til kommentar

Nok en gang har jeg sovet alt for lenge. Jeg var våken klokken 12, men jeg bare måtte legge hodet nedpå i 2 sekunder ,og vips, jeg fikk ikke stått opp før nå. Nå skal jeg kle på meg, dusje, spise frokost, ta meg en røyk, gå på butikken før klokken seks, og jeg skulle egentlig ha vært i banken for flere rimer siden.

 

Jaja, her er iallefall en win-win-win-sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...