Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke en eneste sky på himmelen i Tønsberg i dag, men det blåser ganske friskt.

 

Om du slår Athene én gang betyr ikke det at du er verdens beste Paladin, og bedre enn han. Det kan bety at du hadde flaks, eller at han hadde uflaks.

Athene er så kjepphøy at jeg blir kvalm.

 

 

Ang. Athene

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Om du slår Athene én gang betyr ikke det at du er verdens beste Paladin, og bedre enn han. Det kan bety at du hadde flaks, eller at han hadde uflaks.

Det morsomme er likevel at han aldri har slått meg.

 

Da har jeg spist frokost, og nå skal jeg spille Halo Wars. Du vil ikke spille mot meg der da, iharal3? :)

Lenke til kommentar
Vel drugiS, jeg har slått deg 1 gang. Du har aldri slått meg. I can has win? Yes? Thnx lol bye.

 

Om du slår Athene én gang betyr ikke det at du er verdens beste Paladin, og bedre enn han. Det kan bety at du hadde flaks, eller at han hadde uflaks.

 

Men han har aldri slått meg, men jeg har slått ham. Han har derfor ikke noe grunnlag for å si at han er bedre enn meg...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Vel drugiS, jeg har slått deg 1 gang. Du har aldri slått meg. I can has win? Yes? Thnx lol bye.

 

Om du slår Athene én gang betyr ikke det at du er verdens beste Paladin, og bedre enn han. Det kan bety at du hadde flaks, eller at han hadde uflaks.

 

Men han har aldri slått meg, men jeg har slått ham. Han har derfor ikke noe grunnlag for å si at han er bedre enn meg...

 

Vel, det er bare å på k/d rationen til kontra sigurd..

Lenke til kommentar
Vel drugiS, jeg har slått deg 1 gang. Du har aldri slått meg. I can has win? Yes? Thnx lol bye.

 

Om du slår Athene én gang betyr ikke det at du er verdens beste Paladin, og bedre enn han. Det kan bety at du hadde flaks, eller at han hadde uflaks.

 

Men han har aldri slått meg, men jeg har slått ham. Han har derfor ikke noe grunnlag for å si at han er bedre enn meg...

 

 

Erh, jo:

 

Skjul
Iharal3:

Skjul
Games Played 212

Wins 95

Losses 117

Win/Loss Ratio 0.81

Kills 1,071

Deaths 1,685

Kill/Death Ratio 0.64

Games Without Dying 23

 

Most Played Game Type Execution

Time Played 1 day(s), 20:22:21

 

Executions 166

Headshots 11

Longest Kill Streak 21

 

drugiS:

Skjul
Games Played 1,481

Wins 887

Losses 594

Win/Loss Ratio 1.49

Kills 11,410

Deaths 10,572

Kill/Death Ratio 1.08

Games Without Dying 80

 

Most Played Game Type Execution

Time Played 12 day(s), 07:26:34

 

Headshots 527

 

Longest Kill Streak 44

 

 

I rest my case, og går og spiser frokost.

Lenke til kommentar
Kanskje selger de mindre, men er mindre = dårligere? Er Ferrari Enzo en dårligere bil enn Golf 1.9 turbodiesel fordi Ferrari ikke selger like mange biler som VolksWagen?

Hei Musty! Må si jeg ikke skjønner helt hva du skriver her, såklart bilen er dårligere når den selger mindre! Det skjønner da alle. Hei og hå! smile.gif

 

Herregud, han motsier jo seg selv. :p

 

 

Dette var en kommentar til Tryggves "Nintendo selger mer enn Sony, ergo er de bedre."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...