Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Der ja! Nå er jeg alene hjemme til mamma kommer skranglende hjem sent inatt! Skal bli digg, men må se om jeg finner noen pengdr først.

Lenke til kommentar

Nå mistet jeg det meste av respekt jeg hadde for Spillverket.

 

Artikkel

 

Skribentens kommentar

 

Han skal få skrive hva han vil, men kommentaren provoserte meg. Er det mulig, sier jeg bare. En ting er at noen spillsider har noen skribenter som er fanboys, en annen ting er når de står fram og sier "Nintendo er bedre enn Sony".

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Da var FUEL i boks! Fyrte det nettop opp! :D

 

Oooog jeg er mildt sagt skuffet... :(

1nsane fra 1990-etellerannet er bedre enn dette..

 

- Elendig musikk

- Elendig grafikk

- Elendig lyd

- Elendig kjørefølelse

 

 

Fy faen så kjedelig.. Jeg er SÅ glad for at jeg ikke KJØPTE det!

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Nå mistet jeg det meste av respekt jeg hadde for Spillverket.

 

Artikkel

 

Skribentens kommentar

 

Han skal få skrive hva han vil, men kommentaren provoserte meg. Er det mulig, sier jeg bare. En ting er at noen spillsider har noen skribenter som er fanboys, en annen ting er når de står fram og sier "Nintendo er bedre enn Sony".

Håper du har fått med meg det er dukket opp liknende kommentarer for microsoft og nintendo også. Har ikke lest sony og nintendo sin da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Lydene er ganske repetetive, noe som er plagsomt. Kjørefølelsen er stiv og fæl. Grafikken kan ha noe med TV'en min å gjøre, da den er på 17 tommer. ^_^

 

Edit: Og det er repetertivt. Jeg har allerede sett 350 Caterpillar veiarbeidsmaskiner og 279 like lastebiler på veiene. :thumbdown:

Endret av Benny
Lenke til kommentar

God morgon alle sammen. :)

 

The world will soon be ours.

Skal til byen i morgen, med masse statuer :(

Det går nok bra, bare hold blikket festet på statuene hele tiden, og prøv å unngå skyggene.

 

The Oods er tilbake! :o

Du fikk kanskje et annet inntrykk av dem denne gangen? I think your song must end soon

 

hmm. Kanskje jeg skal skaffe meg en slik kiste når jeg min tid er inne. http://www.dailymail.co.uk/news/article-11...yle-coffin.html

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
God morgen, Laland. Sto opp for noen timer siden, jeg. Tenkte å ta meg en tur opp til byen snart for å handle litt.

Jeg sto opp nå. Flink gutt som ikke sover til 15.00. La meg faktisk før 5 i går også, det må jo være rekord.

 

Skal opp til en vinninne og se Max Manus etterpå. Et drøyt halvår siden sist, sømmer seg å se den igjen da. :)

En veldig god venninne? B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...