Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Are you my mummy? De er geniale de også! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Exterminate.... Exterminate.... PEW! PEW! Exterminate.... Exterminate.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pøøøh. Det eneste man trenger å være redd for i verden er scientologer, kristne fundamentalister, islamske fundamentalister, jødiske fundamentalister, kultmedlemmer (kristne, religiøse etc) og amerikanere. Altså en haug mennesker. Men så lenge utviklingen går i den rette retningen tror jeg det skal gå bra. Dessverre dytter dagens politikere oss i gal retning. Religioner skal vernes mot all kritikk, mens bestemte menneskegrupper (som homofile og sekulære mennesker) blir utsatt for hard kritikk og verbale angrep. De samme menneskene som ikke tåler kritikk er selv noen av de største kritikerne av de vestlige, moderne prinsipper. Jeg nevner blant annet demokrati, sekularisme, sivile rettigheter, religionsfrihet etc. I Nederland kan man bli rettslig dømt for å kritisere religioner. Det var ikke langt unna at det ble slik i Norge også. Arbeiderpartiet, ledet an av Knut Storberget presset på for å utvide og igjen ta ibruk blasfemiparagrafen! Det er jo litt skummelt hvordan politikere i dagens moderne samfunn vil ta fra oss retten til fri ytring. Dagens politikere og de fundamentale religiøse er de man virkelig skal være redd for. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Identify yourselves! Identify yourselves! Forresten, hva syntes dere om dette bildet? Likte ikke helt de hvite strekene på skuldrene hans. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 @Snorre Du har så rett, så rett. Menneskehetens største hemmelse er religion... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Snorre du er alt for positiv. Det man skal være redd for her i verden er mennesker. Makan til ondskapsfulle, destruktive og unaturlige skapninger skal du lete lenge etter. Vi burde utrydde dem alle burde vi. Men over på noe helt annet. Er det nettopp vi har fått reply, quote og lignende knapper på norsk, eller er det bare jeg som er lite oppmerksom? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Alt er blitt norsk nå ja! Forlater dere en liten stund, skal spille litt TF2 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har rett!! 100% sikker på at det var edit og quick edit før. Nå legger jeg meg. Konfirmasjon i i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva skjer? Har feiret sommerferie (B)) i åtte timer nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vi (i alle fall jeg) har nettopp oppdaget at forumet har blitt norskifisert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ah, ble lite forumaktivitet og spilling i dag også gitt, havnet plutselig på toget til Lillestrøm for øl og Terminator Salvation. Godt drikke, god film. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva skjer? Har feiret sommerferie (B)) i åtte timer nå. Tastatursnakk, HCG har savnet deg, og nå Doctor Who og nattameldinger Min favoritt DW må vere den med ungene som får gassmaske ut av ansiktet. Den er sinnsykt skummel torte ikke se hele o.O De med Darlek er også bra Må rette på deg. Daleker, ikke Darleker Vi vokser i antall og snart tar vi over! [ond latter] Dere må også huske at man aldri kan være trygg på statuer heller. :unsure: The world will soon be ours. Skal til byen i morgen, med masse statuer Endret 5. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Satan som tf2 lagget på pcen min. Umulig å spille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) God natt. Tror jeg skal ta noen ps-tutorials til (fra den superflotte siden som noen ga meg), også se en DW episode før jeg legger meg og. Endre: Han var litt småskummel. Endret 6. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nå legger jeg meg. Seneste natten på en god stund, som egentlig er litt rart. Menmen - Ocarina of Time gjennomspilling til neste uke, går alt etter planen. Da blir det mer enn tidlige netter. God natt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) The Oods er tilbake! :o Endret 6. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva skjer? Har feiret sommerferie (B)) i åtte timer nå. Jeg har spilt Gears of War 2 med noen andre norske natteravner jeg møtte på. Nå må jeg gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg skal legge meg God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå