psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 http://itavisen.no/815260/slik-er-asus-sitt-supertastatur Kan vist ikke snakke deg fra muse kjøp men men. Litt seriøst så bør du kjøpe nyeste logitech. g15 i think Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan nVIDIA GeForce 3D Vision bare brukes til skjermkortene som står der? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451112 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tasteoppsettet til det gamle g15 har bedre plassering enn det nye. Synes jeg da. Har ikke prøvd det nye, så kan ikke si jeg vet. Men mer knapper på det gamle da Endret 5. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 G15 er et bra gaming tastatur, men du kommer til å bruke flere år før du får nok til en gaming pc så det selges nok ikke om 10 år Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hehe, er nå greit det og Hadde jeg ikke vært tv avhengig, så hadde jeg sikkert ikke visst om Doctor Who før nye gamer ble åpnet Var det ikke du som bringte det opp da? tror ikke jeg hadde snakket så mye om det her hvis det ikke det hadde vært for deg.Jeg begynte faktisk å følge med første gangen nrk sendte første sesongen, irriterer meg fortsatt at de ikke sendte resten…(dumme dagbladet) Endret 5. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, men ingen har bruk for 64 macro knapper. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Da var det tid for senga, den gode deilige varme senga! God natt folkens. Endret 5. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ja, men var jeg deg ville jeg ikke basere skjermkort kjøp på den lista der for teknologien vil utvikle seg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ja, men ingen har bruk for 64 macro knapper. Nei, det er nå sant Men du liker det for det om? Hehe, er nå greit det og Hadde jeg ikke vært tv avhengig, så hadde jeg sikkert ikke visst om Doctor Who før nye gamer ble åpnet Var det ikke du som bringte det opp da? tror ikke jeg hadde snakket så mye om det her hvis det ikke det hadde vært for deg.Jeg begynte faktisk å følge med første gangen nrk sendte første sesongen, irriterer meg fortsatt at de ikke sendte resten…(dumme dagbladet) Ja, var vel kanskje det. Pga av at du hadde Tennant til avatar Endret 5. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 yes, hadde noen par Tennant avatarer i begynnelsen. Så det var din skyld! Men det er ikke som om jeg har hatt noe i mot det. ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hehe, jaja. Får ta "skylden". Men nå er vi iallfall 4 DW fans her Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Må rette litt på den, det var i hvert fall 6 sist jeg sjekket. Endret 5. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Må fra nå av være forsiktig når jeg hører klokker som tikker. Vet aldri om de er roboter som vil drepe deg :wacko: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det jeg ikke liker med X6 er ''Enter''-knappen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Må fra nå av være forsiktig når jeg hører klokker som tikker. Vet aldri om de er roboter som vil drepe deg :wacko: Nå vet du hvorfor jeg ble Doctor Who fan, den første episoden jeg så @Ehtram. 6 faktisk. Men det er jo knall Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vi vokser i antall og snart tar vi over! [ond latter] Dere må også huske at man aldri kan være trygg på statuer heller. :unsure: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Favoritt DW episoden min må enten være Blink, eller dobbelt episodene The Impossible Planet og Satans Pit. Er sikkert noen andre jeg har glemt, men det er de jeg kommer på akkurat nå. Da blir det testing av Jekyll Og når vi er inne på statuene, så så jeg en statue i en hage på vei hjem fra skolen, var litt creepy. Gikk litt fortere da. Endret 5. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei jeg går legger meg. God Natt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sov godt Bloodlines Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Min favoritt DW må vere den med ungene som får gassmaske ut av ansiktet. Den er sinnsykt skummel torte ikke se hele o.O De med Darlek er også bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå