Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, er nå greit det og :) Hadde jeg ikke vært tv avhengig, så hadde jeg sikkert ikke visst om Doctor Who før nye gamer ble åpnet :p

Var det ikke du som bringte det opp da? tror ikke jeg hadde snakket så mye om det her hvis det ikke det hadde vært for deg.Jeg begynte faktisk å følge med første gangen nrk sendte første sesongen, irriterer meg fortsatt at de ikke sendte resten…(dumme dagbladet)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Ja, men ingen har bruk for 64 macro knapper.

Nei, det er nå sant :) Men du liker det for det om?

Hehe, er nå greit det og :) Hadde jeg ikke vært tv avhengig, så hadde jeg sikkert ikke visst om Doctor Who før nye gamer ble åpnet :p

Var det ikke du som bringte det opp da? tror ikke jeg hadde snakket så mye om det her hvis det ikke det hadde vært for deg.Jeg begynte faktisk å følge med første gangen nrk sendte første sesongen, irriterer meg fortsatt at de ikke sendte resten…(dumme dagbladet)

Ja, var vel kanskje det. Pga av at du hadde Tennant til avatar :)

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Favoritt DW episoden min må enten være Blink, eller dobbelt episodene The Impossible Planet og Satans Pit. Er sikkert noen andre jeg har glemt, men det er de jeg kommer på akkurat nå.

 

Da blir det testing av Jekyll :)

 

Og når vi er inne på statuene, så så jeg en statue i en hage på vei hjem fra skolen, var litt creepy. Gikk litt fortere da.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...