- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så du er tilbake? Blir du litt nå, da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er bare det at den andre musen jeg kan velge matcher alt annet. Men jeg kan jo bare ta ett annet tastatur også. Tips? Jeg har X6 tastaturet, kostet 599 trur eg, veldig fint gamertastatur MED rødt underlys! Snakk om kremen over i'en. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO it`s all lie!!!!!!!!! Vis du vil vere GAMER ikke kjøp trådløs, det ødeleger ALT. Det du trenger er kone FTW! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så du er tilbake? Blir du litt nå, da? Aner ikke. Det er dessverre sånn det må bli med meg Den med sauen? Nei, den med nudistene... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den med nudistene er da gammel Lenke til kommentar
JanF Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den med nudistene er da gammel Hm... Er den? Jeg ser for lite på TV Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ser så og si aldri på tv lenger.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Føler meg som den tv avhengige her inne jo. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Den er ikke ny, men genial. @Atsjonas: Er en pakke med X8, musmatte og Halo 2 til PC. Tar den. Vet du hva? Den koster like mye som bare musa. @Backstabber: De nye trådløse kan være like gode som ikke-trådløse. Endret 5. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kjøpte en ekstern musematte til 200. Den er vel 35x15 cm eller noe. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) @Backstabber: De nye trådløse kan være like gode som trådløse. errr... leif?? og NEI trådløs er ikke bedre. Tråd har bedre reaksjons tid og blir ikke så lett ødelagt. Ødelegger du batteriet må du kjøpe ny mus eller betale MYE penger. Og batteri blir fort ødelagt. Nei kjøp med tråd så får du ingen problemer. I tilleg så kan andre med trådløs mus ta kontroll over din mus på LAN EDIT: leif Endret 5. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Trodde og trådløse var bra før, men har gått over til tråd igjen på både mus og tastatur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Men X8 er så nærme tråd at det er ekstremt nærme. Endre: Man har ikke sjangs til å merke forskjell. Endret 5. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 X8 skal visst være veldig bra. Kanskje ikke den beste musen all time, men jeg tar den. Kan noen finne et bra tastatur til meg? Helst Gaming tastatur. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO it`s all lie!!!!!!!!! Vis du vil vere GAMER ikke kjøp trådløs, det ødeleger ALT. Det du trenger er kone FTW! Ingen nudistmus? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har selv denne. Ganske artig, men er nok nyere og bedre ute nå: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lite tips: Akkurat nå begynte første episode av Jekyll på BBC entertainment. Hva handler det om? Ble litt nysgjerrig. Det er en britisk mini serie (seks episoder) laget av selveste Steven Moffat (han som lagde episoder som Blink, silence in the libary og the empty child osv… av dw) Serien er da en moderne utgave av Dr. Jekyll og Mr. Hyde. Den handler derfor om en mann som deler kropp med en veldig ”Ond” mann... Men jeg greier egentlig ikke å forklare så veldig mye bedre enn det. Uansett serien er rett og slett fantastisk. Føler meg som den tv avhengige her inne jo.Er kanskje ikke tv avhengig lenger, men er i hvert fall serie avhengig. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hehe, er nå greit det og Hadde jeg ikke vært tv avhengig, så hadde jeg sikkert ikke visst om Doctor Who før nye gamer ble åpnet Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tasteoppsettet til det gamle g15 har bedre plassering enn det nye. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå