Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg leste det som at siden allerede hadde gjort det, og da blir det "it already did". Hvis det allerede er gjort, er det already done. Så kanskje DU burde få litt orden på setningsoppbyggingen din, frøken/mister. Helden: Du vet jeg gjør alt for å få deg opp hit. Og hva er bedre enn en poll som gir deg klar beskjed om å komme, liksom. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Personally, I believe Dexter is one of the best series made, words can't describe the awesomness! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Litt plutselig emnebytte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Im good at changing the subject, actually, it happends way to often! Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dexter er overvurdert! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I would say "it happens quite often" but hey, that's just me. Litt moro med norsk-engelsk, særlig her med det siste ordet! Som skal bli.. Poo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I would say "it happens quite often" but hey, that's just me. Litt moro med norsk-engelsk, særlig her med det siste ordet! Som skal bli.. Poo. Poll, poll, poll, poll, poll! *cute-smiley* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva for spørsmål og svaralternativer vil du ha? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor engelsk? Wazzup with the English mafackars? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 It's in the retningslinjer (code of conduct?) that one can express themselves through english. So why not? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva for spørsmål og svaralternativer vil du ha? "Skal Helden komme til Bergen og se film og kose med Eplefe?""Ja." "Nei." Er den kosher? 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor engelsk? Wazzup with the English mafackars? Les bakover i tråden. Er vel rundt 4-5 sider bakover ... Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg leste det som at siden allerede hadde gjort det, og da blir det "it already did". Hvis det allerede er gjort, er det already done. Så kanskje DU burde få litt orden på setningsoppbyggingen din, frøken/mister. Vil du ha krig? Da skal du få krig For det første, "It is already done" oversettes med: Det er allerede gjort. For det andre så snakker jeg norwegian/engelsk så rare sentingsoppbyggelser kan det lett bli! Jeg har rett PS: Frøken, hah, pike er mere deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du trenger litt kunnskaper om bøyning av engelske verb, I can tell you that. Og ja, jeg er jente. Skulle det... være en fornærmelse? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva for spørsmål og svaralternativer vil du ha? "Skal Helden komme til Bergen og se film og kose med Eplefe?""Ja." "Nei." Er den kosher? 8D Gjorde det litt moro også! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor engelsk? Wazzup with the English mafackars? Les bakover i tråden. Er vel rundt 4-5 sider bakover ... Jeg lette frem tråden til Laland, og konkluderte med at han har dratt i gang noe flerspråklig innleggs-opplegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dexter er overvurdert! I completely disagree with you, in other words; GTFO! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er inne på noe der, drugiS! Men - sove nå. Mye arbeid å lage poll så sent på kvelden! (nei - ikke engelsk nå! Sove nå!) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg lette frem tråden til Laland, og konkluderte med at han har dratt i gang noe flerspråklig innleggs-opplegg. Da får du jo bare ene siden av historien Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg regner med dere sponser reiseutgiftene, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå