- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis du synes det er så kjedelig her kan du jo bare finne på et nytt emne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Litt musikk for den som kjeder seg: http://open.spotify.com/track/5S9edTU6BpUmp0enwiYoZ6 Begynte å digge Kaizers idag Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er helt blank og fantasiløs i dag, så tror ikke det. Holder egentlig på lese til medieeksamen, men det er så kjedelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis du kunne flyttet til et land, hvilket ville du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) hmm...Vanskelig spørsmål, det er jo så mange steder...Tror nok det måtte ha vært Wales, onkelen min er der fra og jeg har alltid vært fascinert av den britiske kulturen.^_^ Endret 5. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Enten Storbritannia (hvilket som helst av landene, liker alle), Canada eller Japan. Helst sistnevnte. Liker kulturen og miljøet i alle landene. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 UK. Jeg digger UK! Spesielt England! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde nok blitt Japan på meg også. Fascinerende kultur. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som joiner GTA IV, CoD: WaW, BF: BC, Halo 3, DiRT, GRID, Forza 2, Paradise eller MC: LA på XBL i kveld? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I can see that Mikke is here. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da har jeg sittet og tukla litt med musa mi i et par timer, og kommet frem til at jeg rett ogs slett elsker den. Hva skjer ellers? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da drar jeg til Narvik snakkes på søndag:-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da har jeg sittet og tukla litt med musa mi i et par timer, og kommet frem til at jeg rett ogs slett elsker den. Hva skjer ellers? Tihi. ^_^ Ellers så skal jeg ut med søpla nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du får kose deg i bryllupet og barnedåpen, miss you already. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Musa? ^_^ Ownoes!! You have seen too much pr0n! :o (Eller lærer dere det på skolen i 5. Klasse nå? ) Eidth Leif. Det var 5, ikke 6. Endret 5. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis du kunne flyttet til et land, hvilket ville du valgt og hvorfor? Hadde nok blitt Japan, veit ikkje kvifor, men det er jo fin natur og så er eg fascinert over korleis Japan fortsett beheld den gamle kulturen, saman med moderne storbyar og storindustri. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Japan eller USA. Japan har den syke teknologien. USA er ''mulighetens land''. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå