Einride Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Slipper å defragmentere med Linux Strengt tatt har det særdeles lite for seg å defragmentere med NTFS også. Defragmentering er ikkje eit stort problem lenger, og godt er det. Snart helg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis man har bra nok prosessor, kan man spille og defragmentere en 1TB HDD samtidig? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Går fint lite på prosessor, er diskaksess som er problemet med defragmentering. Når disken jobbar for fullt med å flytte filer samstundes som den skal laste inn textures og whatnot frå same disk går det treeeigt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg sommerferie! HCG, det kommer ikke ann på prosessoren, men harddisken. Ville ikke anbefalt det, fordi defragmentering gjør harddisken utrolig treg mens den jobber. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vi hadde diktopplesing i klassen idag, og alle tok korte, teite dikt. Eg tok "The Raven" av Edgar Allan Poe, mitt favorittdikt. Det er jo mykje lengre enn dei andre, og også på veldig gamalt engelsk, fleire av orda skjønner eg ikkje(sjølvom eg skjønner meisteparta, skjønner jo også handlinga og da er det lett å tippe seg fram til orda eg ikkje kan). Kvar gong eg starta på eit nytt vers, så høyrte eg sukk i klasserommet Favoritt diktet mitt også. Cristoffer Walkin har lest det: http://beemp3.com/download.php?file=114298...;song=The+Raven Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har ingenting med CPU å gjøre, diskaksess vil være svært tregt under en defragmentering. Hvis du laster spillet først, og du har nok minne, og spillet du tenkte å spille utnytter seg av det, så vil defragmentering og spilling gå fint, men du vil mest sansynlig få noen "feilmeldinger" eller advarsler fra defragmenteringen om at data flytter plass dersom det lagres noe mens defragmenteringen pågår. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gammal engelsk er det sånn med thou og thee å sånn? Ja, men også fleire ord som eg er enda eldre. Du kan lese teksen her Skrev at jeg skulle reklamere for en tråd som er Diskusjon.no her, på Innlegg.no. Skal se om de skjønner hva Innlegg.no er. Eg testa på 10 personer i klassen, ingen klarte å uttale ordet "quoth"... Det er altfor mange idiotar på min skule, eg gler meg til eg byrjer på vidergåande. Tell me about it. Men idiote/ar er et veldig sterkt ord. Kanskje, men dei er jo faktisk idiotar, da. Vi hadde diktopplesing i klassen idag, og alle tok korte, teite dikt. Eg tok "The Raven" av Edgar Allan Poe, mitt favorittdikt. Det er jo mykje lengre enn dei andre, og også på veldig gamalt engelsk, fleire av orda skjønner eg ikkje(sjølvom eg skjønner meisteparta, skjønner jo også handlinga og da er det lett å tippe seg fram til orda eg ikkje kan). Kvar gong eg starta på eit nytt vers, så høyrte eg sukk i klasserommet Favoritt diktet mitt også. Cristoffer Walkin har lest det: http://beemp3.com/download.php?file=114298...;song=The+Raven Artig, Walken kul. Høyrer på den no. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis man defragmenter en harddisk og har spillet på en annen, da? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvis man defragmenter en harddisk og har spillet på en annen, da? Burde gå veldig fint, men kan blir trøbbel om du har pagefilen, mellomlagringen til windows, på harddisken du defragmenterer. E: Pagefilen ligger vanligvis på C: hvis du ikke har gjort endringer under installasjonen. Endret 5. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg sommerferie! Sommerferie kan jeg se langt etter. Har muntlig prøve i spansk neste uke. Heldigvis slipper jeg naturagsprøven som noen må ta. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg sommerferie! Can you please...you know...shut the f*ck up!? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, jeg har ferie. Du vet det; jeg vet det og sånn skal det være. Setter pris på at du sensurerer deg selv, though. Nå tar jeg meg en dusj før jeg stikker og feirer det å være ferdig med noen folk i klassen! ^_^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Da har jeg "bestilt" FUEL! Den sendes i dette øyeblikk med en fart på 45kiloby.. *HOST* Jeg mener 45 kilometer i timen. Endret 5. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du liker å plystre, Benjamin? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker å leve farlig for å si det sånn. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Når skal vi rane Gullsmeden? EDIT: Shit! Endret 5. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pirater burde gå planken. I et oppdrettsanlegg. Med hvithai. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Eller bli satt på en øde øy. Uten mat og vann Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Vel, jeg er bare en kunde, så jeg slipper vel unna? Endret 5. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå