Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde diktopplesing i klassen idag, og alle tok korte, teite dikt. Eg tok "The Raven" av Edgar Allan Poe, mitt favorittdikt. Det er jo mykje lengre enn dei andre, og også på veldig gamalt engelsk, fleire av orda skjønner eg ikkje(sjølvom eg skjønner meisteparta, skjønner jo også handlinga og da er det lett å tippe seg fram til orda eg ikkje kan). Kvar gong eg starta på eit nytt vers, så høyrte eg sukk i klasserommet :lol:

Favoritt diktet mitt også.

Cristoffer Walkin har lest det:

http://beemp3.com/download.php?file=114298...;song=The+Raven

Lenke til kommentar

Har ingenting med CPU å gjøre, diskaksess vil være svært tregt under en defragmentering. Hvis du laster spillet først, og du har nok minne, og spillet du tenkte å spille utnytter seg av det, så vil defragmentering og spilling gå fint, men du vil mest sansynlig få noen "feilmeldinger" eller advarsler fra defragmenteringen om at data flytter plass dersom det lagres noe mens defragmenteringen pågår.

Lenke til kommentar
Gammal engelsk er det sånn med thou og thee å sånn?

 

Ja, men også fleire ord som eg er enda eldre. Du kan lese teksen her

 

Skrev at jeg skulle reklamere for en tråd som er Diskusjon.no her, på Innlegg.no. Skal se om de skjønner hva Innlegg.no er.

 

Eg testa på 10 personer i klassen, ingen klarte å uttale ordet "quoth"... Det er altfor mange idiotar på min skule, eg gler meg til eg byrjer på vidergåande.

 

Tell me about it. Men idiote/ar er et veldig sterkt ord.

 

Kanskje, men dei er jo faktisk idiotar, da.

 

Vi hadde diktopplesing i klassen idag, og alle tok korte, teite dikt. Eg tok "The Raven" av Edgar Allan Poe, mitt favorittdikt. Det er jo mykje lengre enn dei andre, og også på veldig gamalt engelsk, fleire av orda skjønner eg ikkje(sjølvom eg skjønner meisteparta, skjønner jo også handlinga og da er det lett å tippe seg fram til orda eg ikkje kan). Kvar gong eg starta på eit nytt vers, så høyrte eg sukk i klasserommet :lol:

Favoritt diktet mitt også.

Cristoffer Walkin har lest det:

http://beemp3.com/download.php?file=114298...;song=The+Raven

 

Artig, Walken kul. Høyrer på den no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...