- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Første gangen tar min. 5 timer. Med meg tok det 10 timer. Best å gjøre over natta. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) FUCK! Jeg må innstalere Sims 3 om en liten stund! Jeg har 20 av 50 gig ledig, tror dere det holder? In return, Mario: ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░██████████░░░░░░░░░░ ░░░░░░██████████████████░░░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░░ ░░░░▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒░░░░ ░░░░▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒░░░ ░░░░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒░░ ░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░ ░░░░░░▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▒▒▒▒▓▓██▒▒████▒▒██▓▓▒▒▒▒░░ ░░▒▒▒▒▒▒████████████▒▒▒▒▒▒░░ ░░▒▒▒▒████████████████▒▒▒▒░░ ░░░░░░██████░░░░██████░░░░░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ Endret 5. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Det holder med 20 GB, men anbefaler å ha mer. Endret 5. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 20 gig holder fint, spillet innstallert tar rundt 6 gig. Og hvis defrag tar lang tid, er det fordi det er lenge siden sist og harddisken er veldig fragmentert Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har en 50 gig harddisk :o ? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har en 50 gig harddisk :o ? Nei, det er 50 gig på recovery disken også. 20 gig holder fint, spillet innstallert tar rundt 6 gig. Og hvis defrag tar lang tid, er det fordi det er lenge siden sist og harddisken er veldig fragmentert Har aldri degframgmentert den før Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da kan du forvente at ting vil gå en del raskere nå Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har 67GB på den PC'en jeg bruker nå. Er en netbook fra 2005. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Typisk... har ikke defragmentert pc'n siden den var ny, og det er jo så lenge siden at jeg har glemt faktisk hvordan man gjør det... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Min Datamaskin - Høyreklikk på den HDD'en du skal ''defrag(g?)e'' - Egenskaper - Verktøy - Defragmentering. I'm glad to help. (Ja, glad er glad på engelsk også.) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Takker. Men jeg visste fra før av at glad var glad på Engelsk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjør ikke alle det? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå defragmenterer jeg 500 Gb... tar sin tid heldigvis kan jeg sitte på nett i mens da. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vi hadde diktopplesing i klassen idag, og alle tok korte, teite dikt. Eg tok "The Raven" av Edgar Allan Poe, mitt favorittdikt. Det er jo mykje lengre enn dei andre, og også på veldig gamalt engelsk, fleire av orda skjønner eg ikkje(sjølvom eg skjønner meisteparta, skjønner jo også handlinga og da er det lett å tippe seg fram til orda eg ikkje kan). Kvar gong eg starta på eit nytt vers, så høyrte eg sukk i klasserommet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har en harddisk på 250 og en på 500. Den på 500 har jeg 70 GB igjen på. Det er baaare spill på den . På en ekstern har jeg alt av filmer, tv serier, musikk osv. Som jeg har mast litt om i dag så skal jeg på LAN om halvannen time til Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Slipper å defragmentere med Linux The Raven er forresten et flott dikt, men jeg liker også dette av Edgar A. Poe Filled with mingled cream and amber; I will drain that glass again; Such hilarious visions clamber; Through the chamber of my brain; Quaintest thoughts, queerest fancies; Come to life and fade away. What care I how time advances? I am drinking ale today. Endret 5. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Poe har veldig mange gode dikt og historiar, vi har ei bok med mange av hans dikt og historiar. Det er veldig gamal engelsk da, men det er jo berre artig å lese Edit: Eg testa på 10 personer i klassen, ingen klarte å uttale ordet "quoth"... Det er altfor mange idiotar på min skule, eg gler meg til eg byrjer på vidergåande. Endret 5. juni 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gammal engelsk er det sånn med thou og thee å sånn? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skrev at jeg skulle reklamere for en tråd som er Diskusjon.no her, på Innlegg.no. Skal se om de skjønner hva Innlegg.no er. Eg testa på 10 personer i klassen, ingen klarte å uttale ordet "quoth"... Det er altfor mange idiotar på min skule, eg gler meg til eg byrjer på vidergåande. Tell me about it. Men idiote/ar er et veldig sterkt ord. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Du må ikke tro at folk blir smartere på vgs. Herregud, hvorfor må jeg ha eksamen <_< Ødelegger hele helga Forstår akkurat hva du mener. Jeg har eksamen mandag til torsdag, så hele helgen forsvinner med til lesing. Endret 5. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå