lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan kan jeg få masse plass på dataen? Har en time på meg før jeg må instalere sims 3. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Slette unødvendig programmer og ting du ikke bruker Endret 5. juni 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hehe ja. LAN senere i dag.. Nå sitter jeg på skolens iMac Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjort det nå, men frigjorde bare en halv gig <_< Hva er CCcleaner? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjort det nå, men frigjorde bare en halv gig <_< Hva er CCcleaner? http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så jeg kan frigjøre en del plass med det? Er det vannskelig å bruke? Har ikke lyst til og slette noe viktig ved ett uhell. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har frigjort mye plass ccleaner. Det er veldig lett å bruke. Fjerner ikke viktig ting, mest internett filer og gamle filer som blir igjen etter man har slettet f.kes et spill fra maskinen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fett, da prøver jeg det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tenkt jeg skulle ta og bruke CCleaner og defragmenterer harddisken, burde jeg gjøre det samtidig eller etterverandre? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig helg. Skal chille med Dr.Who Brilliant plan Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjør en av de først Ok Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Arrg. Nå må jeg igjen ut å klippe gress. Skulle se DW. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gleder meg til imorgen ^_^ Hvilken er best. Den i videoen over, eller denne? Btw, I'm l33t. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Arrg. Nå må jeg igjen ut å klippe gress. Skulle se DW. Det irriterer. Får håpe du ikke har mye gress da Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Herregud, hvorfor må jeg ha eksamen <_< Ødelegger hele helga Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvilken er best. Den i videoen over, eller denne? Btw, I'm l33t. Sidewinder, den i videoen. Har prøvd begge og det er personlig erfaring. Dessuten er Sidewinder et tøft navn og ikke minst; den ER tøff! B) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvilken er best. Den i videoen over, eller denne? Btw, I'm l33t. Sidewinder, den i videoen. Har prøvd begge og det er personlig erfaring. Dessuten er Sidewinder et tøft navn og ikke minst; den ER tøff! B) OK. Hvilken skal jeg ta? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=442778 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426621 Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 oh, snap. tidenes eksamen, og sommerferie, god damn! lolidude, slett filmer du allerede har sett, spill du er ferdig med, gammelt crap, gå igjennom add/remove og slett ubrukte programmer, kjør CCleaner og defragmenter, da burde du plutselig ha en del plass. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 oh, snap. tidenes eksamen, og sommerferie, god damn! lolidude, slett filmer du allerede har sett, spill du er ferdig med, gammelt crap, gå igjennom add/remove og slett ubrukte programmer, kjør CCleaner og defragmenter, da burde du plutselig ha en del plass. Har gjort allt det, men windows defragmenteringen har holdt på lenge nå, hvorfor tar det så lang tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå