Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Det er bra det ordner seg Nøtte. Jeg har nå lest gjennom alle sidene siden jeg gikk i går, og må bare si at det har vert veldig varierte temaer. Føler egentlig litt som lolidude nå, siden all aktiviteten dukket opp etter jeg gikk. Partners in Crime er ikke en lite fantastisk episode, eller hur? Den er fin den, liker spesielt scenen da de oppdager hverandre og kommuniserer fra hver sin vinkel for å så bli avbrutt av de folkene de faktisk spionerer på. cracks me up everytime. http://www.youtube.com/watch?v=e_JjTTHVh_E Men det du likte best var kanskje Rose. Endret 5. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei Faren til en venn av meg, døde i natt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vel denne uke generelt så har jeg blitt forfulgt av dårlig karma... Lurer på hva jeg har gjort i grunn! Nå har jeg klart å forsovet meg for å rekke flyet mitt som går om 5 min!! Jeg tror ikke jeg rekker det. Jaja har bestilt ny billett nordover nå så sånn set kostet det meg "bare" 1400 kr det da... Fikk Lønn i dag morrest så det økonomiske ordnet seg i grunn :-) Det var ganske deilig at det løste seg såpass fort! Jaja da er det bare å nyte dagen og vente på at det andre flyet mitt skal gå... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har lyst på de Halo novellene, men jeg ante ikke at det var så forbanna mange. Det er jo syv stykker nå jo Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Men håret mitt får ikke komplimenter, nei. JEG SER JO UT SOM CRUELLA DE VIL FFS.Vel, uansett, ja, vi hadde nevøen min og dullet med ham og tok ham med for å hente p-piller. Og hei. ^_^ Haha, sorry. Hadde dårlig tid, og neon-farga hår er tydeligvis lettare å sjå enn Cruella Deville Litt tidlig å begynne med p-piller når ein sit i barnevogn? Feil kjønn også, for den del Nøtte, trur du er den mest uheldige personen på Gamer-forumet for tida... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sitter og pugger til Eksamen nå. Men klarer liksom bare ikke slutte stirre på xboxen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg har lyst på de Halo novellene, men jeg ante ikke at det var så forbanna mange. Det er jo syv stykker nå jo Tror du bør begynne med The fall or Reach. Den handler om oppveksten til MC. Når du hører Cortanas random babling i halo 3 (du vet spillet stopper opp i noen sekunder), så sier hun ofte sitater fra den boka. Halla forresten, har bestemt meg for å skulke timen i dag siden jeg har bare en time og den timen blir sannsynligvis ingen ordentlig læretime. Wow, virkelig kjipern Nøtte O_o Virker som du er over det verste i alle fall. Endret 5. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei Faren til en venn av meg, døde i natt. Det er alltid trist når folk du kjenner dør. Kondolerer. Har forresten en venninne som fant moren død på sofaen for en stund tilbake siden, utrolig trist når folk mister foreldrene sine så tidlig. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Får utsettelse på innlevering av rapport yeah Endret 5. juni 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Synes ikke helt det passet seg med et så YAY innlegg der Craxdm, men det blir sikkert kjekt det. Jeg for min del skal lese til eksamen. Good for you miss Tyler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Rekkefølgen på bøkene ifølge Halo tidlinjen: Halo: Contact Harvest Halo: The Cole Protocol Halo: The Fall of Reach Halo: The Flood Halo: First Strike Halo: Ghosts of Onyx Det kommer en Forerunner trilogi i 2010 også. Og alle seks novellene koster 40 dollar på amazon, noe som ser rundt 250kr. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ah, men det gjør i alle fall ingenting om du begynner med Reach egentlig.^^ Tror det var en av de første bøkene som ble skrevet i alle fall. Vet du egentlig om noen av bøkene er direkte fortsettelser av andre? Når jeg kjøpte min bok så trodde jeg det bare var 3... Kondolerer lolidude. Endret 5. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De er vel ikke direkte oppfølgere til hverandre i samme måte som spillene er det til hverandre, men de foregår jo i en tidslinje som selvfølgelig gjør at de er oppfølgere til hverandre... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tjaa, da synes jeg egentlig du bør velge bok utifra om du har spilt f. eks halo wars eller ikke, om du vet mye om universet osv. Det er vel teknisk sett best å begynne på den boken som tar del tidligst i universet, men det forutsetter at du leser alle og da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er jo det jeg listet opp Dette er rekkefølgen fra tidligst og oppover, Halo: Contact Harvest Halo: The Cole Protocol Halo: The Fall of Reach Halo: The Flood Halo: First Strike Halo: Ghosts of Onyx Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det gikk nettopp opp for meg at vi er kommet til juni måned, herregud så fort tiden har fløyet. Det er jo ikke lenge siden jul. :o (viste selvfølgelig at vi var i juni, har bare ikke tenkt over det før.) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Det er jo det jeg listet opp Ja..? Im just sayin, det er ikke sikkert du vil synes det er så gøy å lese bøkene, og jeg anbefaler å lese en bok der du leser om ting som du har ført før. BTW lakus, hvis du ikke har lest det: http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...st&p=132949 Ja Ehtram, det er fri snart ja... Endret 5. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har vist det lenge ja, det har bare ikke gått helt opp for meg før rett i sted. ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig helg. Skal chille med Dr.Who Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå