Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Det er bra det ordner seg Nøtte. ;)

Jeg har nå lest gjennom alle sidene siden jeg gikk i går, og må bare si at det har vert veldig varierte temaer. Føler egentlig litt som lolidude nå, siden all aktiviteten dukket opp etter jeg gikk.

 

Partners in Crime er ikke en lite fantastisk episode, eller hur?

Den er fin den, liker spesielt scenen da de oppdager hverandre og kommuniserer fra hver sin vinkel for å så bli avbrutt av de folkene de faktisk spionerer på. :lol: cracks me up everytime. http://www.youtube.com/watch?v=e_JjTTHVh_E

Men det du likte best var kanskje Rose.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel denne uke generelt så har jeg blitt forfulgt av dårlig karma... Lurer på hva jeg har gjort i grunn! Nå har jeg klart å forsovet meg for å rekke flyet mitt som går om 5 min!! Jeg tror ikke jeg rekker det.

Jaja har bestilt ny billett nordover nå så sånn set kostet det meg "bare" 1400 kr det da... Fikk Lønn i dag morrest så det økonomiske ordnet seg i grunn :-) Det var ganske deilig at det løste seg såpass fort! Jaja da er det bare å nyte dagen og vente på at det andre flyet mitt skal gå...

Lenke til kommentar
Men håret mitt får ikke komplimenter, nei. JEG SER JO UT SOM CRUELLA DE VIL FFS.

Vel, uansett, ja, vi hadde nevøen min og dullet med ham og tok ham med for å hente p-piller.

 

Og hei. ^_^

 

Haha, sorry. Hadde dårlig tid, og neon-farga hår er tydeligvis lettare å sjå enn Cruella Deville :lol:

Litt tidlig å begynne med p-piller når ein sit i barnevogn? Feil kjønn også, for den del :D

 

 

Nøtte, trur du er den mest uheldige personen på Gamer-forumet for tida...

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på de Halo novellene, men jeg ante ikke at det var så forbanna mange. Det er jo syv stykker nå jo :huh:

Tror du bør begynne med The fall or Reach. Den handler om oppveksten til MC. Når du hører Cortanas random babling i halo 3 (du vet spillet stopper opp i noen sekunder), så sier hun ofte sitater fra den boka.

 

Halla forresten, har bestemt meg for å skulke timen i dag siden jeg har bare en time og den timen blir sannsynligvis ingen ordentlig læretime. :whistle:

 

Wow, virkelig kjipern Nøtte O_o Virker som du er over det verste i alle fall.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hei :(

Faren til en venn av meg, døde i natt.

Det er alltid trist når folk du kjenner dør. Kondolerer. Har forresten en venninne som fant moren død på sofaen for en stund tilbake siden, utrolig trist når folk mister foreldrene sine så tidlig. :cry:

Lenke til kommentar

Rekkefølgen på bøkene ifølge Halo tidlinjen:

 

Halo: Contact Harvest

Halo: The Cole Protocol

Halo: The Fall of Reach

Halo: The Flood

Halo: First Strike

Halo: Ghosts of Onyx

 

Det kommer en Forerunner trilogi i 2010 også.

Og alle seks novellene koster 40 dollar på amazon, noe som ser rundt 250kr.

Lenke til kommentar

Ah, men det gjør i alle fall ingenting om du begynner med Reach egentlig.^^ Tror det var en av de første bøkene som ble skrevet i alle fall.

 

Vet du egentlig om noen av bøkene er direkte fortsettelser av andre? Når jeg kjøpte min bok så trodde jeg det bare var 3...

 

 

Kondolerer lolidude.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...