Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Snodig at jeg skrev et innlegg som dugget opp bak deres...

 

Sa som sagt at det ikker slik det virker iharal :p , at jeg skal ha minilan i morgen som sikkert blir moro, og at jeg trenger en sommerjobb og egentlig deltidsjobb.

 

Ah, jeg fjerna videoen jeg posta... Dammit.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enjoy

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar
iharal3 presenterer nytt samtaleemne:

 

Hvordan blir framtidens spill?

 

Diskuter før jeg blir gal!

 

Du står inni en "boks". Gulvet i denne boksen kan bevege seg i alle retninger, og endrer fart og retning etter hvordan du beveger deg. Du står altså alltid midt på gulvet, mens du egentlig kan løpe lange distanser i alle veier. Bildet blir sendt rett til netthinnen, og du har på deg en drakt eller noe som kan gi deg følelsen av å holde i ting osv.

Lenke til kommentar
Tror nok jeg har sett det som er å se på internett, desverre. Fy så mye stygt som finnes. :E
Mnja... Du vil aldri ha sett alt internett har å by på. Det vil alltid komme nytt innhold, nye trender. Greia er at du blir mer og mer herdet jo mer faenskap du ser. Jeg må ærlig talt si at jeg reagerte sterkere første gang jeg ble utsatt for meatspin, enn når jeg så den russiske uteliggeren bli torturert og drept nå nettopp.
Lenke til kommentar
God morgen alle sammen, og lykke til med eksamen dere som har det. :)

 

PS: Nøtte, fin nattahilsen, selv om jeg leste den på litt feil tid :)

Bare hyggelig:-) Reagerte på at det ikke var noen respons på denne forutem om deg:-)

Vi leste og likte, men du dukket aldri opp så det ble aldri noe svar fra meg. Håper pengeproblemene ordner seg forresten. ;)

Oi sliten nå ja.. .JObbet mye de siste to dagene... Nå er det senga i 2,5 timer så er det opp og avgårde til flyplassen og nordnorge... Barndåp og bryllup! Ell snakkes overhelgen.. knaskje før men det vites ikke...

 

ang pengene så år jeg lønn om 3,5 timer så tror det skal ordene seg heldigvis:-)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...