Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da kan du jo prøve og oversette teksten på denne: Jeg who trodde I hadde seen it all.... Russian fjortizz gay boyband..... Who actually synger en type of lovesong... Hahahahahhahaahh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fantastisk jenter. Fantastisk. Å ikke klare å spise på en dag etter å ha sett den altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg twitchet ikke av 2g1c. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg tror ikke jeg skal se den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei, den var egentlig ikke så ille. Ble for surrealistisk for at det skulle være det. Synes videoer hvor folk brekker armer osv er mye værre. Snakker da om de hvor armer dingler i alle andre retninger enn det som er naturlig. Jeg takler rett og slett ikke sånne videoer. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei, den var egentlig ikke så ille. Ble for surrealistisk for at det skulle være det.Synes videoer hvor folk brekker armer osv er mye værre. Snakker da om de hvor armer dingler i alle andre retninger enn det som er naturlig. Jeg takler rett og slett ikke sånne videoer. Tarmen dingla jo fint på slutten da... tihihi :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fantastisk jenter. Fantastisk. Å ikke klare å spise på en dag etter å ha sett den altså. Nei, den var egentlig ikke så ille. Ble for surrealistisk for at det skulle være det.Synes videoer hvor folk brekker armer osv er mye værre. Snakker da om de hvor armer dingler i alle andre retninger enn det som er naturlig. Jeg takler rett og slett ikke sånne videoer. Så, du syns det er bedre å se 2 jenter spise bæsj og drikke spy, enn å brekke en ussel liten arm? Pfff.. ikke kal meg for jente! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Siden vi er i tullehumør nå, kan noen sette opp en poll om Helden skal komme til Bergen og se film med meg eller ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det er jo det jeg sier. Det ser ikke vondt ut å spise bæsj og det blir liksom for dumt hele bæsjespisinga. Å brekke en arm eller en legg eller noe lsikt tvers av derimot - ooooh the pain! Helden skal komme til Bergen. Klart h*n skal det. Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg, som moderator, kan. Men vil ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg, som moderator, kan. Men vil ikke. Væær så snill? Jeg kan lære deg to/too-regelen i bytte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er ganske flink på engelskspråket, får alltid 5-6 på språk på engelsk tentamene. Har vel WoW å takke for det, eneste positive. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er litt sent ute nå men er det den berømte 2girls1cup dere snakke om? Jeg syns å huske de har begynt å ta penger for å la for se den? Husker vi satte den på 6 datamaskiner i klasserommet, du kan tro lærerne begynte å lure når de så damer som spiste bæsj på alle dataene:blink: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Video games and movies is absolutely the main reason why I learned english as quickly as I did. Without it we would all be writing much like Kaleesha right now with norsk and engelsk close together i perfekt harmony. School is of course a big reason as well, but as it seems, schools in norway never go far beyond the beginner-stage. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg, som moderator, kan. Men vil ikke. Væær så snill? Jeg kan lære deg to/too-regelen i bytte? No need, http://www.learn-english-online.org/Lesson11/Course/ToDo.htm already done Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Already did. Edit: Jeg tror dette er det vi kaller "en burn". Endret 26. februar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er litt sent ute nå men er det den berømte 2girls1cup dere snakke om? 2 Girls 1 cup is the right answer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Enig med Lakus. Det var spill som lærte meg engelsk. Skjul Agree with Lakus. It was games that learned med english Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Already did.Edit: Jeg tror dette er det vi kaller "en burn". Hva mener du med "already did" Already done er korrekt fordi jeg snakker i preteritum! Eller, past-present tense om du vil Endret 26. februar 2009 av Kaleesha Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Liker at det er en small side plot her om at jeg skal komme til Bergen! Midt mellom TwoGirlsOneCup og grammatiknazisme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå