Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Siden dere snakker om forferdelige videoklipp. Har dere sett de russerungdommene som kjører en uteligger uti skogen og ødelegger han? De stikker han i magen med skrutrekker flere ganger, slår han med slegge i ansiktet og mye mer. Jeg fikk utrolig vondt inni meg av å se det.

Hvis nysgjerrigheten skulle by seg, så er det lett å finne filmen ved hjelp av google. Anbefaler dog ikke å se den.

 

Er vel den jeg har lest litt om nå. Ikke les om dere ikke vil:

 

 

 

Tre folk som knuser skallen på en fyr, roter i hjernemassen og innvollene hans, stikker ut øynene hans med skrutrekker, osv. Etter hva jeg har lest lever han lenge mens de torturerer ham, men til slutt dør han.

 

 

 

Jeg skal aldri se den videoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff ja jeg blir fremdeles dårlig når jeg tenker på det. Synes fremdeles synd på de stakkars foreldrene, de kunne nesten ikke være inne hos ham mens han lå i isolat, fordi faren for infeksjoner var så stor.

 

Det er slike ting som får deg til å sette pris på livet, og som hjalp meg gjennom sykdomsproblemene mine. Det kunne like gjerne ha vært hvem som helst av oss. Mokko f.eks er bare 2 år eldre en gutten ble. :cry:

Lenke til kommentar
Siden dere snakker om forferdelige videoklipp. Har dere sett de russerungdommene som kjører en uteligger uti skogen og ødelegger han? De stikker han i magen med skrutrekker flere ganger, slår han med slegge i ansiktet og mye mer. Jeg fikk utrolig vondt inni meg av å se det.

Hvis nysgjerrigheten skulle by seg, så er det lett å finne filmen ved hjelp av google. Anbefaler dog ikke å se den.

Gief PM please. Hørt om denne før, men har ikke fått sett den enda.

 

 

Så også en for noen år tilbake der en fyr fikk smashet hodet med et brannslokningsapparat gjentatte ganger. Hodet ble mildt sagt knust.
Kan være filmen Irreversible. Er ihvertfall en svært realistisk scene som inneholder akkurat det du beskrev.

Her er den. Merk dere at dette ikke er ekte, bare film =)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Kan være filmen Irreversible. Er ihvertfall en svært realistisk scene som inneholder akkurat det du beskrev.

Her er den. Merk dere at dette ikke er ekte, bare film =)

Oh! Egentlig glad det viser seg å bare være fra en 'film'. For det ser rimelig brutalt ut.

 

 

Edit: Skal vi kjøre gjennom Svinesund og kjøpe noen kinaputter?(Fanthomas) haha, så random.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...