teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ikke skjønner jeg hvorfor du vil se noe sånnt. Men det er nok desverre ikke noen video, jeg så det irl. I dunno, er vel bare nysgjærrig. Men altså, mistet han all hud på huden, som at den bare prellet av kroppen hans som kokongen rundt en sommerfugl? Jeg klarer ikke se det for meg Endret 4. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) En gang var det en venn som dyttet meg. Jeg landet mer rompa på en slags "lekestav" i bakken. Jeg var litt uggen i magen/rompa etter på Endret 4. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og det skal du være glad for. Stakkaren lå i isolat resten av tiden helt til han døde. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) What? Er det alltid en liten sjangse for at slikt skjer under en slik beinmargstransplantasjon? edit: høres liksom ut som noe en kan finne opp i en syk episode av Fringe eller noe sånt. Verste jeg har sett irl har vel egentlig vært kattunger uten hode, eller egentlig å se en gutt jeg er onkel til sin reaksjon (han har brukt utrolig mye tid på katter i livet sitt), når vi fant disse avlivede kattungene uten hode i et rom uten lys i et fjøs, og han ikke skjønte hvorfor det var bløtt når han tok på dem før jeg så det med den svake lommelykta mi... edit: dem var avliva, men det hadde ikke vi fått vite... Endret 4. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 3Guys1hammer høres jo bare sykt ut. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og det skal du være glad for. Stakkaren lå i isolat resten av tiden helt til han døde. Men skjedde det slik jeg beskrev? Og hvorfor... det høres jo helt sci-fi ut. Hvem var dette forresten? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg så ikke akkurat at det skjedde, bare etter at alt var borte, men jeg regner med at det flakket av litt etter litt. Det var forresten en liten gutt jeg traff på sykehuset, var vel ikke mer enn en 11-12 år. Triste saker. What? Er det alltid en liten sjangse for at slikt skjer under en slik beinmargstransplantasjon? Ja det er visstnok det. Selv om det ikke trenger å gå riktig så ille, så er det alltid en viss sjanse for at kroppen støter fra seg den nye beinmargen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Wtf, jeg har ikke skreket på 1-2 år men nå gjør jeg det faktisk Alltid trist med barn som dør.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skrek? Hylte du foran skjermen din av noe du leste? Dude... Høres forresten ut som en opplevelse som gjorde inntrykk, RoR. Kan bare håpe han ikke var bevisst når det skjedde O_O Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Så helt forjævlig... Det er virkelig helt sykt. Tror han døde før han mista huden (eller ble så svak at han ikke merker det), egentlig så er jo selvfølgelig det verste at han døde (det er liksom like ille å dø som å dø og miste huden), men er ikke akkurat digg for foreldrene å ha en død unge som de ikke skjenner igjen etter han er død. Høres ut som den værste måten å dø på da. Endret 4. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skrek? Hylte du foran skjermen din av noe du leste? Dude... Nei, en svak liten tåre i øyekroken. Ikke noe hylgrining. Jeg er en tøffing B) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei, en svak liten tåre i øyekroken. Ikke noe hylgrining. Jeg er en tøffing B) "Ekte menn tør å vise føleser! Hvis du vil gråte, så kan jeg gråte med deg!" Hmmm... du nevnte at det alltid er trist med barn som dør. Noen her som har spilt Brothers in Arms: Hells Highway? Husker dere når han lille ungen ble funnet død i den bygningen, dekket i blod og faenskap? Hva var det dere tenkte da? "QQ, stakkars lille gutt?" eller "AWESOME, på tide med barnedrap i dataspill:D" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nesten så jeg må felle en tåre eller to jeg også. Barn som dør, og på så forferdelige måter, er bare utrolig trist. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Høres forresten ut som en opplevelse som gjorde inntrykk, RoR. Kan bare håpe han ikke var bevisst når det skjedde O_O Visst var han bevisst, han lå jo flere uker i isolat før han prøvde en behandling som ikke hjalp, før han til slutt ikke klarte mer og døde. Så du kan nok si at det gjorde inntrykk ja. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Siden dere snakker om forferdelige videoklipp. Har dere sett de russerungdommene som kjører en uteligger uti skogen og ødelegger han? De stikker han i magen med skrutrekker flere ganger, slår han med slegge i ansiktet og mye mer. Jeg fikk utrolig vondt inni meg av å se det. Hvis nysgjerrigheten skulle by seg, så er det lett å finne filmen ved hjelp av google. Anbefaler dog ikke å se den. Endret 4. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Lurer på om folk som er nødt til å ta beinmargstransplantasjon blir opplyst om hvor forferdelig noe sånt kan bli (kjente en som tok det, er riktig nok død han og...). Klarer egentlig ikke skrive noe mer... Verste måten å dø på... Snakker om slike filmer så var det en idiot som en gang sendte meg et klipp der en ble drept. Så liksom kort at det var ekte før jeg krysset ut på måten personen i filmen måtte bruke kraft med kniven for å ta nakken som var bundet. Endret 4. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Denne tråden ble litt for dyster.. Kommer tilbake om en halvtime og håper folk fremdeles er her men snakker om noe annet. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mange grusome filmer ute på nettet ja. Den med de russiske ungdommene som hamrer en stakkars uteligger i fjeset er vel den verste. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) iharal: Ja, men kan liksom ikke gå rett over til noe annet heller. Men må jo legge meg snart og... Var vel russisk den filmen jeg så litt av og tror jeg. Endret 4. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå