Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke skjønner jeg hvorfor du vil se noe sånnt. :hmm: Men det er nok desverre ikke noen video, jeg så det irl. :(

I dunno, er vel bare nysgjærrig. Men altså, mistet han all hud på huden, som at den bare prellet av kroppen hans som kokongen rundt en sommerfugl? Jeg klarer ikke se det for meg :p

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

What? Er det alltid en liten sjangse for at slikt skjer under en slik beinmargstransplantasjon?

 

edit: høres liksom ut som noe en kan finne opp i en syk episode av Fringe eller noe sånt.

 

Verste jeg har sett irl har vel egentlig vært kattunger uten hode, eller egentlig å se en gutt jeg er onkel til sin reaksjon (han har brukt utrolig mye tid på katter i livet sitt), når vi fant disse avlivede kattungene uten hode i et rom uten lys i et fjøs, og han ikke skjønte hvorfor det var bløtt når han tok på dem før jeg så det med den svake lommelykta mi...

 

edit: dem var avliva, men det hadde ikke vi fått vite...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg så ikke akkurat at det skjedde, bare etter at alt var borte, men jeg regner med at det flakket av litt etter litt. Det var forresten en liten gutt jeg traff på sykehuset, var vel ikke mer enn en 11-12 år. Triste saker. :cry:

 

What? Er det alltid en liten sjangse for at slikt skjer under en slik beinmargstransplantasjon?

Ja det er visstnok det. Selv om det ikke trenger å gå riktig så ille, så er det alltid en viss sjanse for at kroppen støter fra seg den nye beinmargen.

Lenke til kommentar

Så helt forjævlig... Det er virkelig helt sykt.

 

Tror han døde før han mista huden (eller ble så svak at han ikke merker det), egentlig så er jo selvfølgelig det verste at han døde (det er liksom like ille å dø som å dø og miste huden), men er ikke akkurat digg for foreldrene å ha en død unge som de ikke skjenner igjen etter han er død.

 

Høres ut som den værste måten å dø på da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Nei, en svak liten tåre i øyekroken. Ikke noe hylgrining. Jeg er en tøffing B)

"Ekte menn tør å vise føleser! Hvis du vil gråte, så kan jeg gråte med deg!"

 

Hmmm... du nevnte at det alltid er trist med barn som dør. Noen her som har spilt Brothers in Arms: Hells Highway? Husker dere

når han lille ungen ble funnet død i den bygningen, dekket i blod og faenskap?

Hva var det dere tenkte da? "QQ, stakkars lille gutt?" eller "AWESOME, på tide med barnedrap i dataspill:D"

Lenke til kommentar

Siden dere snakker om forferdelige videoklipp. Har dere sett de russerungdommene som kjører en uteligger uti skogen og ødelegger han? De stikker han i magen med skrutrekker flere ganger, slår han med slegge i ansiktet og mye mer. Jeg fikk utrolig vondt inni meg av å se det.

Hvis nysgjerrigheten skulle by seg, så er det lett å finne filmen ved hjelp av google. Anbefaler dog ikke å se den.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Lurer på om folk som er nødt til å ta beinmargstransplantasjon blir opplyst om hvor forferdelig noe sånt kan bli (kjente en som tok det, er riktig nok død han og...).

 

Klarer egentlig ikke skrive noe mer... Verste måten å dø på...

 

Snakker om slike filmer så var det en idiot som en gang sendte meg et klipp der en ble drept. Så liksom kort at det var ekte før jeg krysset ut på

måten personen i filmen måtte bruke kraft med kniven for å ta nakken som var bundet.

 

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...