Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du får lete deg fram til det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg så akkurat 2guys1horse. Sykere skit skal mann lete lenge etter! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei. Det er ikke hentai. 2guys1horse, det er mulig det er Mr. Hands det. I såfall må du ha lyd på! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg så akkurat 2guys1horse. Sykere skit skal mann lete lenge etter! Sett 1man1jar eller hva fan den heter? og nei, det er amatørfilm, ikke hentai:3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det at dama har bein og armer så spredt som mulig? Det kalles starfish sex og. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei. Er noe spiker eller lignende. Er ikke så syk egentlig da, men men. Mr. Hands is the shit. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skifte samtaleemne før jeg spyr..? Hva om vi snakker om.. forumtreffet? Hvem her er det som skal komme? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skifte samtaleemne før jeg spyr..? Det styrker karakteren din mann! Jo mer dritt du ser, jo kaldere blir du. Tilslutt kan du se hva som helst uten å nykke;D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du må bare passe på å ikke bli kald som et lik, for da er du død. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da legger jeg meg. God natt folkens! Lykke til med letinga Atsjonas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg velger å ignorere det dere snakker om, med frykt for at det vil pirre nyssgjerrigheten min litt for mye. Måtte bare stikke innom før jeg legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Har lest/hørt litt om disse videoene, og det er mye jeg ikke vil se. Ting som 2Girls1Cup, 3Guys1Hammer og 2Guys1Horse prøver jeg å holde meg unna så lenge som mulig. EDIT: Leif. Endret 4. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Tørt. Jeg skal komme med den tørreste vitsen som finns! Behold! Once upon a time there was a farmer. The farmer had a swine. One day, the farmer threw the swine out of the window, because he wanted to see if the Swine flu. Edit: Og Laland. Sorry for oppførsel over LIVE. Jeg blir litt tragisk i blant Endret 4. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Tar letinga imorgen. Er alene hjemme også, så da kan jeg ha på litt lydsomt. Skal bare prøve å komme meg inn på naboens sitt nettverk, så legger jeg meg. Edit: Tørr vits du vil ha? Here it comes: Ørken. Endret 4. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Uhm. Ja. Ble vi sett? o.o Hehe, gjekk forbi dykk ved Sletten senter i går. Hårfargen til Zealuu var særdeles flott Likar all eksamenspraten i desse dagar, er ein av få gongar ein ikkje savner studentlivet B) Men håret mitt får ikke komplimenter, nei. JEG SER JO UT SOM CRUELLA DE VIL FFS.Vel, uansett, ja, vi hadde nevøen min og dullet med ham og tok ham med for å hente p-piller. Og hei. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men jeg kan garrantere at dere ikke har sett ekle ting før dere har sett en som har fått en beinmargstransplantasjon for så å støte den fra seg og miste all hud på kroppen. Huff det synet skremmer meg ennå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men jeg kan garrantere at dere ikke har sett ekle ting før dere har sett en som har fått en beinmargstransplantasjon for så å støte den fra seg og miste all hud på kroppen. Huff det synet skremmer meg ennå. Hvor kan jeg se det? Eller var det irl? :3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke skjønner jeg hvorfor du vil se noe sånnt. Men det er nok desverre ikke noen video, jeg så det irl. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har merket att alle begynner og komme frem, sakte men sikkert når jeg forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå