lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Er tre andre jeg kommer på når vi er inne på det. Den dusj filmen som ikke går an å klikke seg ut av Second that. Jeg fik den igår når hele familien min spiste. Den dusj filmen som ikke går an å klikke seg ut av Endret 4. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg legger meg straks, men skriver det her mens jeg husker det. Du har ikke lyst til å komme på forumtreff, Rider? Du er en av de personene jeg mest kunne tenkt meg å møte i virkeligheten. Å møte Laland ville kanskje være som å møte en kjendis, men å møte Rider ville vært som å møte en kongelig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Finnes det et ord for "uporøs"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enig i den, Shampoo. Vannvittig mange her det hadde vært moro å møte, og Rider er definitivt en av dem! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Finnes det et ord for "uporøs"? Solid/fast? Aner ikke jeg altså. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Meatspin er en hyppig brukt tag i Team Fortress 2, men ser mindre til den nå. Admins har heldigvis begynt å bli strengere også mot folk som har tagger av den litt mer lugubre sorten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) *trommevirvel* I bring you: Honour :love: Endret 4. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *trommevirvel* I bring you: Honour Hører den og høyner med Lisa gikk til skolen. Og da sier jeg takk for meg og god natt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gleder meg til imorgen ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg legger meg straks, men skriver det her mens jeg husker det. Du har ikke lyst til å komme på forumtreff, Rider? Du er en av de personene jeg mest kunne tenkt meg å møte i virkeligheten. Å møte Laland ville kanskje være som å møte en kjendis, men å møte Rider ville vært som å møte en kongelig. Hmm... Kongelig. Kanskje jeg burde sjekke om jeg har blått blod. Dette vil kanskje komme som et sjokk for dere, men jeg er faktisk bare et menneske som dere. ^_^ Kanskje jeg burde forholde meg litt mystisk så jeg ikke ødelegger det fine inntrykket dere har av meg. Men for all del sett meg opp midlertidig. Det høres veldig interessant ut og skulle gjerne vært der, men det krever en del planlegging fra min side, så jeg kan ikke si noe sikkert. Det er jo tross alt samme avstand fra meg til Oslo som det er fra Oslo til Paris. Endret 4. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Angående syke videoer. Mr. Hands. Ingen over, ingen under. SYKT. Stakkar fyren døde jo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mr.Hands.. Kanskje jeg ser den før jeg legger meg. Kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå gjør du meg skeptisk her. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bra Ellers kan du jo gå inn på diverse syke sider og søke på starfish. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ohh det er med hester. Det har jeg uheldighvis sett før.. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er bare EN hest. Men hvis du har sett den uten lyd, så tells det ikke. Flere hester hadde vært enda sykere! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå har jeg holdt på med eksamensforberedelser i 2 timer og belønner meg selv med litt spilling og forum. Skal opp kl. 9 i morgen og kjøpe Fuel NOen flere som skal ha det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror ikke det, er ikke helt sikker. Jeg skal ha Prototype og RF: Guerillia først. Men starfish, hva er det? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skrev og leverte (på ClassFronter - internett) nettopp en naturfagsgreie. Innleveringen stengte 00.00, og min kom inn i systemet 23.58. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå