Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjul
Edit: Forøvrig så tok jeg et bilde med det alltid-crap iPhone kameraet mitt både for å vise drugiS at jeg har tatt hostesaften (engelsk uttale, thankyouverymuch) og har l33t bilde på kortet.
post-104-1098045235_thumb.jpg



Måtte bare få det over på den nye siden. Forøvrig hadde litt pr0n eller et ordspill tatt seg godt ut. ^_^ Endret av Laland
Lenke til kommentar
Flink gutt, Laland. Det er alltid viktig å drikke hostesaften sin, spesielt før man skal spille online.

Spiller dere nå? Kanskje ta et par runder online bare for å sjekke om det har noen reell effekt.

 

''Slimløsende.'' ^_^

Is there any other kind? Nei, hvorfor la posen ligge når man kan putte den i sekken?

 

Funker hostesaft??? Har hørt at det bare er bull...

Har fungert sålangt. Merkbart mindre hosting, etter nærmere en månede med tørrhoste og småforkjølelse en veldig god forandring.

 

Tror dere man kan få pr0n på bankkortet om man ønsker det?

Da tror jeg du skal kjenne noen som jobber med å printe opp kort, og selv da tror jeg det ville vært ganske vanskelig.

 

Man får mye bedre connection hvis man tar noen glass hostesaft. Bullet-laggen blir minimal.

De sier så. Merket det jo sist gang!

 

Kan godt hende det ikke funker, placeboo effekten spiller en kjempestor grad i medisiner.

Jeg tror ikke verken hodet eller fingerkontrollen min blir påvirket særlig av hostesaft, så tror det skal gå helt fint.

 

Uh! uh! Jeg vil ha en gif animasjon på bankkortet mitt 8D

Med LED, bøyelige skjermer og batterier som lades via varme kan ønsket ditt en gang gå i oppfyllelse.

Lenke til kommentar
Photoshop + tutorials er perfekt med to skjermer. Samme med film og forum, selv om man blir en smule ukonsentrert.

Store hjerner tenker likt. Kreativitet og moro på den ene skjermen (forum, photoshop, vegas) og underholdning på den andre (tv-serier, filmer, pr0n).

 

Jeg spiller ikke nå, nei. Men det kan jeg jo gjøre noe med hvis du ønsker.

Det høres ytterst innbydende ut!

 

Nei det beste er jo gif pr0n11!!!1 Skal bestille kort snart så vi får se..

2 girls 1 cup på bankkortet? I'm in!

I'm out! Det finnes knapt eklere fenomener enn det på weben. Det må isåfall være.. Nei, kan ikke mindrape dere uskyldige. :-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...