Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
spilt TF2 med folk fra Gamer leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge nå.

 

Ang. Det, gamlingene fikk gjester, og jeg satt og spilte i stua. Laster ned her på rommet as we speak tho :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netbooken min bruker 16GB SSD-lagring. Så jeg har på en måte ikke plass til to operativsystemer på den. Dessuten fikk jeg ikke med Windows eller recovery-DVD. Ikke at det hadde hjulpet nevneverdig da netbooken ikke har CD/DVD-rom. ^^ Vant pc-en som premie i en spørreundersøkelse (gjesteforelesning med en fyr fra en virksomhet som leverer webtjenester). Anyhow. Så hvis jeg skifter spørs det om jeg får skiftet tilbake. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

drugiS hadde et godt forslag, bortsett fra at G'en og .no blir tatt bort på grunn av "gullbrikka" og kortlogoen. Selv har jeg dette på kortet mitt:

XBOX_360_HALO_3.jpg

 

Edit: Snorre, W7 fungerer utrolig bra på mini-pc'r. Har en HP Mini med 2gb ram og 1.6ghz VIA cpu, og den fungerer som bare det! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Netbooken min bruker 16GB SSD-lagring. Så jeg har på en måte ikke plass til to operativsystemer på den. Dessuten fikk jeg ikke med Windows eller recovery-DVD. Ikke at det hadde hjulpet nevneverdig da netbooken ikke har CD/DVD-rom. ^^ Vant pc-en som premie i en spørreundersøkelse (gjesteforelesning med en fyr fra en virksomhet som leverer webtjenester). Anyhow. Så hvis jeg skifter spørs det om jeg får skiftet tilbake. ^^

Ubuntu har kapasitet til å bruke minimalt med prosessor- og datakraft, så ytelsesmessig hadde jeg valgt Ubuntu. Hvis du ikke kan leve uten noen Windows-only programmer, kan du sjekke om Wine støtter de. Wine lar deg simulere Windows og kjøre Windows-programmer i Ubuntu. Desverre funker ikke alle programmer i Wine.

 

Jeg vil anbefale Ubuntu. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker det hjemme er at jeg ikke eier denne PC-en og at jeg på ha EasyWorship, som jeg ikke fikk til i Wine. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men et helt annet spørsmål: Da jeg åpnet pcen igår, fant jeg ut at jeg hadde fire RAM slotts, to av dem er brukt. Det er to "par" der den ene er lilla, og den andre er hvit (husker ikke helt). Begge mine RAM brikker på 512 mb, står i de lilla. Går det greit hvis jeg putter inn to 128mb RAM brikker i de hvite, går det greit, og vil jeg merke forskjell? Kan jeg evt stikke ned til butikken og plukke med meg noen billige?

Lenke til kommentar

Hvis du går fra 1gb til 1.25gb tror jeg ikke du merker store forskjellen. Hvis det er DDR er det en vurderingssak om du burde betale for nytt; er det DDR2 finner du alltid noen billige brikker på 1gb+.

 

Edit: Forøvrig så tok jeg et bilde med det alltid-crap iPhone kameraet mitt både for å vise drugiS at jeg har tatt hostesaften (engelsk uttale, thankyouverymuch) og har l33t bilde på kortet.

post-19-1098043935_thumb.jpg

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...