Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har forandra signaturen min. Sitatet var berre det beste eg kom på, og eg liker det for det viser kva slags kald j*vel Stalin var.

Bullshit, det sitatet der definerer absolutt ikke hvem Stalin er. Det er helt korrekt utsagn om hvordan mediene skaper verden: dør én person, f.eks i en kjendis, så er det en stor sak. Derimot dør titusen av jordskjelv i Kina, så gir vi faen.

 

Det viser jo fortsett at Stalin var ein kald leiar, men sa eg noko om at vi andre bryr oss meir? Det viser kven Stalin var når han sa sånne ting(Stalin er forøverig ein mykje verre leiar enn Hitler, og Gulag var mykje verre enn Holocaust), men sjølvom det stemmer gjer det ikkje det til noko varmare sitat, eller Stalin til ein betre person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Det er ikkje Churchill sitt.

 

Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Blandt annet sitatet i min signatur. Hva synes dere om det egentlig?

 

Eg er veldig ueinig, for det første fordi eg ikkje trur på godt og ondt, men viss vi anntar at godt og vondt eksisterar, så ville utfallet viss gode menn ikkje gjorde noko berre bli at vondskap fekk spre seg fritt.

Lenke til kommentar
Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Det er ikkje Churchill sitt.

 

Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Blandt annet sitatet i min signatur. Hva synes dere om det egentlig?

 

Eg er veldig ueinig, for det første fordi eg ikkje trur på godt og ondt, men viss vi anntar at godt og vondt eksisterar, så ville utfallet viss gode menn ikkje gjorde noko berre bli at vondskap fekk spre seg fritt.

 

Nei, det tror ikke jeg. Om de gode ikke gjorde noe, vil si at de ville vært ikke-eksisterende for de vonde. De vonde gjør det vonde på grunn av de gode. Derfor ville problemet være løst om de gode ikke gjorde noe.

Lenke til kommentar
Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Det er ikkje Churchill sitt.

 

Akkurat det sitatet der er jeg utrolig enig i. I CoD2 tror jeg faktisk det sto med Churchill's navn bak. Hver gang man døde kom det et sitat eller en fakta om krigen.

 

Blandt annet sitatet i min signatur. Hva synes dere om det egentlig?

 

Eg er veldig ueinig, for det første fordi eg ikkje trur på godt og ondt, men viss vi anntar at godt og vondt eksisterar, så ville utfallet viss gode menn ikkje gjorde noko berre bli at vondskap fekk spre seg fritt.

 

Nei, det tror ikke jeg. Om de gode ikke gjorde noe, vil si at de ville vært ikke-eksisterende for de vonde. De vonde gjør det vonde på grunn av de gode. Derfor ville problemet være løst om de gode ikke gjorde noe.

 

Eg er ueinig, eg trur folk gjer onde gjerningar fordi dei er overbeviste om at det er ret, og/eller fordi dei tener på det. Derfor vil dei fortstte å gjere desse gjerningane, men det vil bli enklare for gode menneske ikkje lenger vil prøve å stoppe dei.

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake fra telttur! Noe nytt å melde?

 

Lolidude har fått en warn, ellers ingenting :) Gøy på telttur?

 

Hva fikk han warning for?

 

Telttur var like gøy som forrige gang. Igjen fikk jeg ikke mye søvn, men erstatningen gjorde så det var verdt det ^_^

Spam. Aner ikke hvorfor, kan ikke huske att jeg har spammet på flere måneder.

 

Har spillt TF2 med folk fra Gamer leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...