lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Egen lagd avatar hva dere syns Hvem er det? Det kommer ingen ny farger til Wii enda Svart er ikke en farge. Endret 4. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er miss Rose Tyler (Billie Piper) ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hva synes dere om denne pcen? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101368 Vurderer å kjøpe den ^_^ . Burde jeg? Endret 4. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Da ser det ut som jeg logger av for dagen. Snakkes i morgen. Endret 4. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Den kan anbefales. Har den selv og den funker strålende til både redigering og gaming. I tillegg er skjermen flott! Endret 4. juni 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Det var godt å høre. Den så flott ut ja, og ikke er den dyr i forhold til hva du får. Edit: Ha en god dag vidre da Marthe. Endret 4. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Leser litt på Computerworld's nettsider nå, og det ser ut som om Twitter-trenden tok oss med storm idet det ble virkelig stort. I mars/april vokste tjenesten raskere enn noen gang før, og det var vel rundt da folk her begynte å tweete. Litt kult, egentlig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmmmmmm Jeg har 20% warn nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Haha, leste i kommentarfeltet på VG24/7: Sounds like he needs the POWER OF THE CELL! How will they cope if 360 is around for 10 years?!? /runs /peeks around corner Lo litt der Endret 4. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Viste seg at vi hadde avsluttende eks/tentamen i overflateteknikk teori i dag, noe jeg hadde glemt Gikk greit nok, og føler ikke at jeg angrer på å ha møtt opp ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Laland: Har sagt det før, men aldri fått svar; Du sier at listen min (GamerPC Final) er langt ifra hva jeg kan få i høsten. Er det bare at prisene blir mindre eller kommer det mye nytt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Laland:Har sagt det før, men aldri fått svar; Du sier at listen min (GamerPC Final) er langt ifra hva jeg kan få i høsten. Er det bare at prisene blir mindre eller kommer det mye nytt? Både og! Det å planlegge en maskin (fra en enkelt forhandler) laang tid på forhånd er bare tullete. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Leser litt på Computerworld's nettsider nå, og det ser ut som om Twitter-trenden tok oss med storm idet det ble virkelig stort. I mars/april vokste tjenesten raskere enn noen gang før, og det var vel rundt da folk her begynte å tweete. Litt kult, egentlig Det var vi som gjorde det populært. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Laland:Har sagt det før, men aldri fått svar; Du sier at listen min (GamerPC Final) er langt ifra hva jeg kan få i høsten. Er det bare at prisene blir mindre eller kommer det mye nytt? Både og! Det å planlegge en maskin (fra en enkelt forhandler) laang tid på forhånd er bare tullete. Takker for svar. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå er det ''Alle hater Cris'' på TV2. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 om jeg skal skrive en mail til en engelsk person, hva skal jeg avslutte med istedetfor "hilsen" eller "mvh" ?? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om han ikke snakker norsk: Yours sincerely(elns) Om han snakker norsk: mvh (syns og tror jeg) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Det kommer helt ann få om det er et formellt eller et uformellt brev. Hvis det er formellt er det sikkrest å gå for Yours sincerely/(truly) som iharal3 sa. Endret 4. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå