Essem Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nai... Studiespesialisering er kjedelig, derfor er det morsomt å gå på Media. Det er virkelig kewlt skal jeg se. Studiespesialisering er da både morsomt og lærerikt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er så bra med Media, da? Hentet netbooken, Snorre? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Media er koselig det, men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Forresten er Media-linja i Trondheim sikkert den dårligste i landet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fikk nettopp 500 stensiler (Læreren er veldig glad i power point presentasjoner og elsker å bruke kopimaskinen) til å lese innen medieteori og uttrykkshistorie. Det er kanskje godt å ha som forberedelses stoff til eksamen, men i tillegg til alle bøkene... Der forsvant helgen. Endret 4. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Show yourself, take only what you neeeeeeeeeed from me! http://open.spotify.com/track/2IAcYOEnZWTn3yR6LDslRY Er hjemem fra skoletingene, vi snakket en del og det ser ut som ting går fremover Skal kanskje snart få begynne på vanelig skole noen dager i uken. Jeg er tydeligvis alergisk mot trykket på piratkopi skjorten min Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er bra det går fremover for deg lolidude, begynner du fra høsten av da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Håper det. Skal virkelig gå inn for og begynne på skolen igjenn nå Moldy Peaches er så kule 8D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bra at det går framover, lolidude. Over til noe helt annet; Hvis jeg skal ha meg Wii, er det denne jeg skal ha. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor er det du er da RoR? Nå sitter jeg og ser ut over LA om natten. Det er litt koselig da. Byen begynner å våkne skikkelig nå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bra at det går framover, lolidude. Over til noe helt annet; Hvis jeg skal ha meg Wii, er det denne jeg skal ha. Den matcher jo ikke noe av ekstrautstyret Klovner i kamp: http://open.spotify.com/track/2D74YQVzcziRipJU12oLLH Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva diskuteres? Så studiespesialiserende var nevnt over, er det skolegang det går i? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg misunner deg veldig RoR, skulle ønske jeg også kunne reise. ^_^ (Finner forresten av en eller annen grunn tidsforskjellen veldig fascinerende.) Endret 4. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Studiespesialiserende eller Allmenfag som det het i min tid (huff når jeg leser det der føler jeg meg gammel ) er virkelig noe å satse på. Det får deg inn på det du måtte ønske vidre og ikke er det så vanskelig heller. Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men hos oss hadde vi bare noen få timer for dagen, resten var studietimer for å jobbe med fagene. (som dere sikkert skjønner var det for det meste ikke fag det gikk i i de timene ) Edit: Tidsforskjellen er ikke så fascinerende for meg, sliter med jetlag . Min døgnrytme er tilpasset Norge, men her ligger vi vel ca 9 timer etter Norsk tid. Begynner å bli litt bedre nå da. Endret 4. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hvorfor er du i LA? Endret 4. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Egen lagd avatar hva dere syns Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå sitter jeg foran min søte, lille og kule netbook. Det er en Dell Inspiron 910. Den er på 8,9" har 16GB SSD-disk, Atom-prosessor (døh), 1GB ram og ok med innganger og utganger. Alt i alt er jeg fornøyd hittil. Uvant med lite tastatur, og ingen dedikerte F#-knapper. Men det er en annen sak. Skal ikke akkurat sitte og gjøre avanserte ting på den. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror jeg skal spille litt fallout 3. Me snakast. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor er du i LA? E3, hva ellers? Men også for å se litt av Amerika. @Snorre: Vurderer å skaffe meg en sånn selv. Er den god til å skrive med? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har ikke fått skrevet så mye på den enda. Men tastene virker responsiv og gode. Eneste som kan være problematisk er størrelsen. Jeg vet forøvrig ikke om de selger 8,9"-eren lenger. Mulig de kun selger 10" og 12". Men det virker som tastaturet er ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå