Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

God dag forumfolk.

Jeg har nettopp sittet i over en time på do (ble litt oppslukt i en bok) så beina mine "sitrer" noe forferdelig. Forresten, jeg har også hatt engelsktentamen i dag. Oppgavene var helt forferdelige <_<

Hva driver dere med?

PS: Nøtte, fin nattahilsen, selv om jeg leste den på litt feil tid :)

Bare hyggelig:-) Reagerte på at det ikke var noen respons på denne forutem om deg:-)

Hvordan gikk det med utkastingen, Nøtte?

Nøtte is still alive! Kom meg unna ut uka for 10k så slapp å beta lås til 3k så nå er jeg "skyldig" 6800! Men det tror jeg at jeg får i løpet av dagen i morra!

JEg er spent på om nøtte har blitt kastet ut..

Slapp med et nødskrik! Brukte 10k i dag før alle dere hadde stått opp og før første posten i So ble postet i morrest!

1: Jeg NEKTER å tro at jeg fikk ÈN kommentar på de jentene og 2:
Nå har jeg nettopp sett Twilight med dama. Det er ikke ofte man finner Romantisk/thriller. Ganske bra film egentlig.
HAHAHA! xD

... er trailer for nummer to ute nå. 8D

Med barske varulver og raaah.

20.mai var en bra dag og se på daamer på!

Og hei Nesumar Long time no see ;)

Ble jo bare et par timer overtid i dag... jobba siden kl 9 i morrest jeg! Skulle slutte kl 5 men som dere ser så ble det litt ekstra ;) Nå er det bare 7,5 time til neste vakt starter igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh crap! I am real fucked now!

De pengen jeg trodde jeg hadde fått var fra det selskapet jeg trodde jeg skulle få penger fra i morgen.

Pluss at det var 3-4000 for lite! Dette er ikke bra nei...

**** i ******** ****** ***** *****!!!!!!!!

ÅÅÅÅ ***** ***** **** **** Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!!! ****** **** **** **** **** **** **** *** ***** ***** ***** ****

Nå går jeg å legger meg! Måtte morgendagen bli bedre...!

Lenke til kommentar

**** Hvor inn i *e****** Jeg hater penger nå!

(tenke positivt!) Satse på at ferie pengen fra andre jobben er på konto i løpet av uka....!!! Langt fra planlagt det her...! huff! Nei nå er det bare en ting so mhjelper og det er sex! Men det får jeg heller ikke... Æasj går å legger meg! I morra er alt mye bedre og alle problemer ute av verden! Og den meldinga han sjefen fikk var ikke noe hyggelig!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...