Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^_^ Limericker kan være morsomme de. Den siste der hadde faktisk en liten snert ;)

Edit: Noe jeg ofte har lurt på. Snorre, er du den samme personen som en gang for leenge siden (diskusjon) hadde en trollmann i avataren din?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Good. :) Det kan absolutt være nyttig med gamercards i signatur. Men hvis alle skulle hatt det ville det fort blitt rotete når man skal lese tråder. Dermed har vi (mod-teamet) bestemt at det kun er lov med skrift i standard skriftstørrelse. Men litt frihet må dere få ha. Så farger, posisjonering, bold, italics, underline etc er lov.

Lenke til kommentar

Skal gjøre det for deg jeg, Snorre. Har ferie etter imorra (avslutning only på fredag) så skal få med meg alt som har skjedd. WWDC er på lørdag attpåtil, så er en god uke å være teknikkentusiast. :)

Edit: takk for alle gode ord, fikk veldig god mottagelse av både lærer og medelever :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Misunnelig er jeg ikke nei^^ Har bare en svak hodepine/forstyrrelse i hodet nå :p Kanskje jeg skal fortsette med boka jeg leste litt i, i kveld for en gangs skyld. Boka som halo: reach spillet blir "basert" på^^ Er faktisk ikke så verst bok, selv om den er litt småkjedelig og til tider tunglest.

Lenke til kommentar

1: Jeg NEKTER å tro at jeg fikk ÈN kommentar på de jentene og 2:

Nå har jeg nettopp sett Twilight med dama. Det er ikke ofte man finner Romantisk/thriller. Ganske bra film egentlig.
HAHAHA! xD

... er trailer for nummer to ute nå. 8D

Med barske varulver og raaah.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skal se på bildene nå, mamma var like bak meg

Edit: Oh.. speaking of the devil

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det spørs hvordan du definerer SFW, og hva slags sjef man har. :p

Men jeg går og legger meg. Eksamen i morgen kommer til å gå dass. Men på en annen side får jeg meg Del Inspiron Mini imorgen. Så dagen blir sånn passelig bra sikkert. Preikes nok i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...