iharal3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gi faen i gamer pc. Kjøp en xbox 360 og spill med oss! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hvis du snakker om Atsjonas så er han sikkert entusiast da som vi kaller det (+ han har en del på kontoen så vidt jeg husker). edit: kan hende jeg har misforstått med hvor du kommer inn hen RoR, men jeg får se hva du poster Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om det hadde blitt så kjipt. Men jeg synes det høres ut som en god løsning å gjøre det på samme måte som de andre spilleventene som GDC og Tokyo showet. Med dager for presse og utviklere først og så dager med åpent hus etterpå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har lest maaaaasse stoff om Noah's ark fra mange forskjelige kilder, i hele dag sammen med støttekontakten min. Jeg tror ikke man får plass til alle dyrene og han tror det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når Wii ble vist så var det rundt 5 timer kø for å teste den husker jeg Men er enig med det du sier der, selv hadde jeg aldri kommet dit så det blir det samme for meg:P Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 WTF!? BF:H er open beta nå! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nettopp! Det er egentlig ikke nyhetene som er det store med å være inne på E3 (dem får du uansett på internett noen minutter etter). Det er stemningen som gjør utslaget, og der savner jeg entusiasmen man ville fått hvis folk flest hadde kunnet deltatt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg som trodde jeg kunne få en bra gamer PC for 8000 kr, dere bruker jo flere tusen på tilbehør. Det kan du jo, forsåvidt. Kommer an på om du insister på å ha det aller nyeste, som koster uforholdsmessig mye om man sammenlikner ytelsesforskjellen med det nest nyeste ("beste"). Sparer penger om du setter sammen selv, og om du allerede har en skjerm, også. ... Og BF:H er fremdeles kjedelig, åpen beta eller ikke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Er det mer enn tre baner nå? Endret 3. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fire, det er en ny. Kommer nok fler. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er min Gamer-PC. Listen kommer til å forandre seg etterhvert. Vil ikke at noen skal ha akkurat samme PC som meg, så vær så snill å ikke kjøp denne listen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje jeg gjør det, har ikke greie på PC'er. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bare spør Laland. Han som hjalp meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg skal forme disse ordene som et dikt: Forråtnelse, ild, evighet, pine, savn, sykdom, håpløset, mørke, ødeleggelse, hat. Er det noen som kan inspirere meg? Endret 3. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Billig gamer PC: Xbox 360: Edit: NOOES! Det var jo helt feil! :o Endret 3. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal du bruke alle ordene, og skal det da rime? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg skal bruke alle ordene. Utover det er det absolutt ingen regler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er min Gamer-PC. Listen kommer til å forandre seg etterhvert. Vil ikke at noen skal ha akkurat samme PC som meg, så vær så snill å ikke kjøp denne listen. Hvis noen andre kjøper den listen så kan du ta det positivt flere måter. Noen likte og er enige i listen til den grad at de er villige til å bruke penger på det. Du får fordeler når du ber som erfaringer hva angår drivere, programvare og spill og kan justere fokuset ditt etter det. Dette er ikke maskinen du kommer til å kjøpe heller; denne er ikke i nærheten så aktuell til høsten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg bare lurer på, hvor mye RAM har du? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 6gb på den stasjonære, 3gb (originalt 4) på den "kraftige" laptopen og 2gb (originalt 1) på nett-pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå