Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du snakker om Atsjonas så er han sikkert entusiast da som vi kaller det (+ han har en del på kontoen så vidt jeg husker).

edit: kan hende jeg har misforstått med hvor du kommer inn hen RoR, men jeg får se hva du poster :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Jeg som trodde jeg kunne få en bra gamer PC for 8000 kr, dere bruker jo flere tusen på tilbehør.

Det kan du jo, forsåvidt. Kommer an på om du insister på å ha det aller nyeste, som koster uforholdsmessig mye om man sammenlikner ytelsesforskjellen med det nest nyeste ("beste"). Sparer penger om du setter sammen selv, og om du allerede har en skjerm, også.

... Og BF:H er fremdeles kjedelig, åpen beta eller ikke.

Lenke til kommentar
Her er min Gamer-PC. Listen kommer til å forandre seg etterhvert.

Vil ikke at noen skal ha akkurat samme PC som meg, så vær så snill å ikke kjøp denne listen.

Hvis noen andre kjøper den listen så kan du ta det positivt flere måter. Noen likte og er enige i listen til den grad at de er villige til å bruke penger på det. Du får fordeler når du ber som erfaringer hva angår drivere, programvare og spill og kan justere fokuset ditt etter det. Dette er ikke maskinen du kommer til å kjøpe heller; denne er ikke i nærheten så aktuell til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...