Kiro Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så stille... Hva holder folket på med? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal jeg kjøpe Microsoft Sidewinder X8 eller Roccat Kone Gaming Mouse? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville ikke ha kjøpt en mus til 600kr, så jeg vet ikke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Just for the record; innlegget i Sony-tråden var for å sette en stopper for innlegg som strider imot retningslinjene. Jeg var ikke sint eller sur, jeg var bestemt. Bedre å gjøre seg bemerket enn å bli ignorert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sidewinder. Thank you, my choise is now clear. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Just for the record; innlegget i Sony-tråden var for å sette en stopper for innlegg som strider imot retningslinjene. Jeg var ikke sint eller sur, jeg var bestemt. Bedre å gjøre seg bemerket enn å bli ignorert. Ooooh... Jeg liker det når du er litt streng og bestemt, Håkon Laland... Kinkyh! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Good Morning Gamers. Nå er klokka litt over 9 og jeg har akkurat stått opp og gjort meg klar til nok en fantastisk dag. Da befinner du deg vel i Los Angels-området? Of course. Og akkurat nå befinner jeg meg inne på området. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har jeg bestilt mus og musematte! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Of course. Og akkurat nå befinner jeg meg inne på området. E3 området? Gjør meg en tjeneste og prøv Halo 3:ODST er du grei. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) RoR i LA? Jeg tror jeg har gått glipp av noe :o Men, RoR, hvordan kan det ha seg at du kan reise så mye rundt? Har du god nok økonomi til det? Endret 3. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) RoR: Finn ut hvor de mest kjente folka blir for natten og bruk alle mulige midler for å komme deg inn i rommene hvor de muligens kan vise spill som ikke er utgitt enda edit: du har kommet inn altså :o ? Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Økonomien min er ikke noe å snakke om, men når man har en onkel i amerika som betaler reisen for meg sier jeg ikke nei takk. Det var han som fikk meg inn på området også mot at jeg skriver noen anbefalinger for ham (derfor jeg har meg meg en minipc) . (Han selger spill) Edit: Skal prøve å skru på sjarmen Gormers. ^_^ Endret 3. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ahh, jeg skjønner. Heldiggris! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Utnytt sjangsen og let etter alle mulige spillfolk du vet om, prøv alle mulige demoer som finnes der, og hør på presantasjoner!!11 Vet ikke helt hvordan det er på E3 men, ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nå gikk jeg faktisk akkurat forbi standen til Gamespot. Edit: En ting E3 kunne tjent på er å bli mer åpent. Endret 3. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Mange lukkede dører med merkelige lyder bak ? Random prestasjon av Jim Carrey i år: http://www.youtube.com/watch?v=8srLZrnDMAA Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe ja det også ^_^ Men mente mer at de kunne trenge f.eks en dag som er åpent for folk flest og ikke bare dem som jobber med spill. Det er jo forbrukerne som skal kjøpe spillene og konsollene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ja skjønner. Hadde jo også blitt litt kjipt for deg da med timelangekøer osv til absolutt alt (siden du kommer inn uansett), men det virker som det er en bedre stemning da^^ Men det er liksom ikke det samme lenger heller når for eksempel ett nytt spill (eller ett som ikke vi har sett på lenge) blir vist under en av de store pressekonferansene, siden det er bare journalistene osv som klapper, og ikke tusenvis av nerder som går bananas. Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg som trodde jeg kunne få en bra gamer PC for 8000 kr, dere bruker jo flere tusen på tilbehør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå