Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just for the record; innlegget i Sony-tråden var for å sette en stopper for innlegg som strider imot retningslinjene. Jeg var ikke sint eller sur, jeg var bestemt. Bedre å gjøre seg bemerket enn å bli ignorert.

Ooooh... Jeg liker det når du er litt streng og bestemt, Håkon Laland... Kinkyh!

:p

Lenke til kommentar

RoR:

Finn ut hvor de mest kjente folka blir for natten og bruk alle mulige midler for å komme deg inn i rommene hvor de muligens kan vise spill som ikke er utgitt enda :ph34r:

edit: du har kommet inn altså :o ?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Økonomien min er ikke noe å snakke om, men når man har en onkel i amerika som betaler reisen for meg sier jeg ikke nei takk. ;) Det var han som fikk meg inn på området også mot at jeg skriver noen anbefalinger for ham (derfor jeg har meg meg en minipc) . (Han selger spill)

Edit: Skal prøve å skru på sjarmen Gormers. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ja skjønner. Hadde jo også blitt litt kjipt for deg da med timelangekøer osv til absolutt alt (siden du kommer inn uansett), men det virker som det er en bedre stemning da^^

Men det er liksom ikke det samme lenger heller når for eksempel ett nytt spill (eller ett som ikke vi har sett på lenge) blir vist under en av de store pressekonferansene, siden det er bare journalistene osv som klapper, og ikke tusenvis av nerder som går bananas.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...