Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Faen eller, så irriterende å se på. Får muntre meg selv opp med Dexter og Lost. Kos deg Må lese ferdig historiepensumet til i morra^^ But it isn't worse than just not reading more than the norwegian? smile.gif B- Bad translation/sentence structure, ceee meee. Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Da kan vel dere godta at jeg skrive baklengs i alle innleggene mine og da?For det er jo bare og kun lese første del? Eller hva? ¿ɐʌɥ ɹǝllǝ ¿lǝp ǝʇsɹøɟ ǝsǝl unʞ ƃo ǝɹɐq oɾ ɹǝ ʇǝp ɹoɟ ¿ɐp ƃo ǝuıɯ ǝuǝƃƃǝluuı ǝllɐ ı sƃuǝlʞɐq ǝʌıɹʞs ƃǝɾ ʇɐ ɐʇpoƃ ǝɹǝp lǝʌ uɐʞ ɐp Klart det. Hvis det å skrive baklengs er noe du ønsker å bli bedre i! Sure thing. If writing backwards is womething you want to be bether at. Er faktisk ikke så sikker på det.. dette sier retningslinjene: # Forumet har følgende tillatte skriftspråk; norsk (bokmål og nynorsk), engelsk, dansk og svensk. SMS-språk og leet-speak er ikke tillatte skriftspråk og skal ikke forekomme på forumet. Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg skriver jo på norsk jeg. Bare oppned =) (= pǝuddo ǝɹɐq ˙ƃǝɾ ʞsɹou åd oɾ ɹǝʌıɹʞs ƃǝɾ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå er du bare vanskelig. Og nei, nå skriver jeg ikke engelsk. Why you say? (pun intended!) Sjekk siggen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg skriver jo på norsk jeg. Bare oppned =) (= pǝuddo ǝɹɐq ˙ƃǝɾ ʞsɹou åd oɾ ɹǝʌıɹʞs ƃǝj Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) edit: nettlesers feil Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og jeg skriver hvordan jeg vil, når jeg vil - som bruker hele tiden - med glede. Men dette med både norsk og engelsk i alle innlegg er blandt de dårligste idèene jeg har lest på nye Gamer.no. Og om jeg, som bruker, kommer over noe jeg synes er dumt/dårlig, sier jeg ifra - som en bruker bør gjøre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Oversettelse: Now are you only hard. Oookay jeg burde virkelig gjøre noe annet enn det her. edit: nettleser er vrang Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Skjul ˙ǝɹøɾƃ ɹøq ɹǝʞnɹq uǝ ɯos - ɐɹɟı ƃǝɾ ɹǝıs 'ƃılɹåp/ʇɯnp ɹǝ sǝuʎs ƃǝɾ ǝou ɹǝʌo ɹǝɯɯoʞ 'ɹǝʞnɹq ɯos 'ƃǝɾ ɯo ƃo˙ou˙ɹǝɯɐƃ ǝʎu åd ʇsǝl ɹɐɥ ƃǝɾ ǝuǝèpı ǝʇsƃılɹåp ǝp ʇpuɐlq ɹǝ ƃƃǝluuı ǝllɐ ı ʞslǝƃuǝ ƃo ʞsɹou ǝpåq pǝɯ ǝʇʇǝp uǝɯ˙ǝpǝlƃ pǝɯ - uǝpıʇ ǝlǝɥ ɹǝʞnɹq ɯos - lıʌ ƃǝɾ ɹåu 'lıʌ ƃǝɾ uɐpɹoʌɥ ɹǝʌıɹʞs ƃǝɾ ƃo Prøvde meg på ett veldig kjapt svar fremfor en edit, men Phailet. Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Absolutt - og si ifra det skal du. La til en ny greie i førsteposten i tråden for dem som velger å skrive både og. Skjul Absolutely - and tell us you shall. Added a new thing to the OP i the threan for those who choose to write both and. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Til de som lurte hvordan jeg skrev oppned - i present to you - Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du skulle ikke sagt det Lakus. ˙snʞɐl ʇǝp ʇƃɐs ǝʞʞı ǝllnʞs np Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) You suck! ¡ʞɔns noʎ Gøy å se seg selv i speilet Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjære vene, Lakus. Hva har du sluppet løs? Skjul Oh dear, Lakus. What have you unleashed?¿pǝɥsɐǝlun noʎ ǝʌɐɥ ʇɐɥʍ ˙snʞɐl 'ɹɐǝp ɥo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du skulle ikke sagt det Lakus. The trap is set. Kjære vene, Lakus. Hva har du sluppet løs? Det er da ikke noe værre enn det du holdt på å stelle istand Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Du skulle ikke sagt det Lakus. The trap is set. Kjære vene, Lakus. Hva har du sluppet løs? Det er da ikke noe værre enn det du holdt på å stelle istand Neida, du hjelper folk å lære noe de får bruk for. Helt klart! Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Yay, Lakusklagerpåandremenslipperløsden størstefisen selv... edit: æsj få bort bildet med avføring hengende løst Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 >> It's always darkest before it turns absolutely pitch black. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ok, nå skal jeg gjøre noe klassisk! Noen av dere, si Otto baklengs. (Post det her.) Skjul Ok, now I'm going to do something classic! Somebody of you guys, say Otto backwards. (Post it here.) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Og da. Lys. Skjul And then. Light. Edit: @HCG: Eller "Agnes i Senga". Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå